تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: امیدواریم شورای شهر کرج در طول خدمتش خدمات ارزنده‌ای را به مردم خوب کرج ارائه دهد و در مسیر آبادانی شهر گام بردارد.
۰
کد مطلب : ۲۶۰۱۱۵
شورای شهر کرج در مسیر آبادانی شهر گام بر می‌دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی قاسم‌پور ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم انتخاب سرپرست شهرداری کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر کرج در فرمانداری، جلسه صحن شورای شهر کرج با حضور اعضای شورا و با ریاست هیئت رئیسه جدید تشکیل شد.
وی بیان کرد: پس از بحث و بررسی مصطفی سعیدی‌سیرایی با ۱۲ رأی از ۱۳ رأی اعضای شورای دوره ششم به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب شد و پس از معارفه کار خود را آغاز می‌کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: امیدوارم با همت تمام مسئولان استان، نهادهای حاکمیتی، نظارتی و اجرایی، امام جمعه کرج و تمام دست اندرکاران و اصحاب رسانه و قلم شورای ششم فصل جدیدی را در ارائه خدمات خود به مردم شهر کرج رقم بزند.
قاسم‌پور فت: امیدواریم شورای شهر کرج در طول خدمتش خدمات ارزنده‌ای را به مردم خوب کرج ارائه دهد و در مسیر آبادانی شهر گام بردارد.
وی گفت: در رابطه با فرآیند انتخاب شهردار کرج پس از جلسه علنی شورای شهر کرج به عنوان سخنگوی شورای شهر کرج، همواره با اصحاب رسانه گفت‌وگو خواهم داشت.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین