تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
plusresetminus
حزب الله: باشگاه پرسپولیس در حالی فکر پرداخت طلب برخی بازیکنان خود است که تعدادی از اعضای این تیم بیشتر از قرارداد خود دریافت کرده اند.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۷۳
وضعیت عجیب پرداختی به بازیکنان پرسپولیس؛ از ۱۰۵ تا ۷۸ درصد!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید تا سرخپوشان پایتخت برای پنجمین فصل متوالی با جام طلایی این مسابقات عکس یادگاری بگیرند.
بازیکنان پرسپولیس که باید بابت تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر خوشحال باشند همچنان پیگیر دریافت مطالبات خود هستند. موضوعی که در ناهار مشترک پس از قهرمانی بازیکنان و مربیان با مدیران باشگاه نیز محور بحث‌ها بود.
اکثر بازیکنان پرسپولیس حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد از قراردادهای فصل جاری خود را به همراه پاداش تمام بردهایشان دریافت کردند. در این بین تعداد اندکی از بازیکنان همچون میلاد سرلک حدود ۱۰۵ درصد و سعید آقایی نزدیک به ۱۰۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کردند.
این در حالی است که بازیکنان باتجربه پرسپولیس همچون سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی حدود ۸۰ درصد دریافتی داشته اند.
اختلاف در پرداختی‌های بازیکنان پرسپولیس باعث دلخوری شاگردان یحیی گل محمدی شد تا جعفر سمیعی به آنها قول دهد پول آنها را قطعا تا اواسط مردادماه سال جاری پرداخت کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین