تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
plusresetminus
عضو منتخب شورای اسلامی شهر تهران از احتمال معرفی شهردار جدید تهران در روز پنجشنبه خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۵۸
چمران: احتمال اعلام شهردار جدید پایتخت در روز پنجشنبه/ ارائه برنامه ۲ نامزد دیگر شهرداری
 مهدی چمران در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه بررسی فرآیند برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: از صبح امروز آقای احمدی‌مقدم در جمع منتخبین شورای شهر تهران حاضر و تا ساعت 10:30 برنامه‌های خود را ارائه خواهد کرد که برنامه‌های خوبی نیز از سوی وی ارائه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین در ادامه نیز آقای محسن پیرهادی یکی دیگر از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران در جمع منتخبین حاضر و برنامه‌های خود را ارائه خواهد کرد.
عضو منتخب شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: از فردا صبح جلسه امتیازدهی به گزین‌های تصدی شهرداری تهران آغاز خواهد شد و احتمالا بین یک تا سه گزینه برای مرحله بعدی انتخاب خواهند شد تا به امروز معصومه آباد، علیرضا زاکانی، مازیار حسینی، هابیل درویش برنامه‌های خود را برای تصدی شهرداری تهران ارائه کردند که بنا بر برنامه‌ریزی دو گزینه دیگر برنامه‌های خود را صبح امروز اعلام خواهند کرد که در این ارتباط احمدی‌مقدم در حال ارائه برنامه خود است و بعد از وی محسن پیرهادی برنامه خود را ارائه خواهد کرد.
وی در پاسخ به این سوال که شهردار جدید پایتخت روز پنجشنبه همزمان با آغاز رسمی شورا و تحلیف شورای ششم اعلام خواهد گفت: شاید و البته بعید می‌دانم و باید منتظر ماند.
چمران همچنین در خصوص هیئت رئیسه و ترکیب آن و اعلام ترکیب هیئت رئیسه گفت: این موضوع نیز قاعدتا باید در روز پنجشنبه مشخص شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین