تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
plusresetminus
حزب الله: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: کارگروه مشترکی میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوعات مهمی همچون خودرو تشکیل شده و بزودی طرح مشترکی برای ساماندهی بازار خودرو ارائه خواهیم نمود.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۲۷۸
طرح مشترک دولت و مجلس برای ساماندهی بازار خودرو به زودی اعلام می‌شود/ حمایت از خودروسازان توانمند در دستور کار وزارت صمت
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،علیرضا رزم‌حسینی با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت تولیدات خودرویی کشور تصریح کرد: باید شرایط برای عبور از انحصار دو شرکت بزرگ خودروسازی و افزایش تولیدات با هدف رقابت پذیری محصولات خودرویی در سطح بازار فراهم کنیم.

وی گفت: با توجه به علاقه‌مندی مردم برای سرمایه‌گذاری در خودرو به عنوان یک کالای مصرفی بادوام، ضرورت دارد این محصول مهم با استراتژی مشخصی در میزان تولیدات و کیفیت، عرضه شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در خصوص هر یک از این موضوعات به صورت مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حال بررسی و برنامه‌ریزی لازم هستیم و خوشبختانه کمیسیون همکاری بسیار خوبی در این حوزه با وزارت صمت داشته است.

رزم حسینی اعلام کرد: به زودی طرح مشترک دولت و مجلس برای ساماندهی تولید و بازار خودرو ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اهداف تعیین شده در این طرح مشترک، جای امیدواری است که وضعیت بازار خودرو بهبود یابد و از این وضعیت نابسامانی که وجود دارد بتوانیم عبور کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت نخست وزارتخانه، حمایت ویژه واحدهای توانمند و افزایش تولیدات رقابتی در حوزه خودرو کشور است و تقویت شرکت‌هایی که توانمندی لازم را در این عرصه دارند را در دستور کار دارد تا بتوانیم انحصار موجود را از بین ببریم .
منبع : وزارت صنعت معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین