تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
plusresetminus
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهضت داخلی سازی را یکی از برنامه های مناسب وزیر پیشنهادی صمت دانست و گفت: در صورتی که این نهضت تداوم داشته باشد و برنامه های عملی تحقق این مهم به نمایندگان ارائه شود، خیابانی از مجلس رای اعتماد می گیرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۵۲۵
"نهضت داخلی سازی" یکی از برنامه های مناسب وزیر پیشنهادی صمت است
سید علی موسوی در گفت‌وگو با شبکه خبری تحلیلی حزب الله درباره وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فرد فعال و جوانی است و از آنجا که تجربه حضور در وزارت صمت را داشته می تواند امور را به دست گرفته و تاحدودی به ساماندهی وضع موجود و جلوگیری از گرانی ها بپردازد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگرچه در دوران سرپرستی ایشان بر وزارت صمت قیمت ها افسارگسیخته افزایش یافت اما باید به این نکته نیز توجه شود که شاخص های کلان اقتصادی مانند نرخ ارز نیز با رشد چشم گیری همراه بود و این عامل بر هزینه های تولید و قیمت کالاها اثرگذار است.

وی افزود: آقای خیابانی با تدوین سازوکار جدید ارز مورد نیاز واردات مواد اولیه را تامین کرد؛ ارز حاصل از صادرات در اختیار واردکنندگان مواد اولیه قرار گرفت و از طریق تهاتر و سایر روش ها نیازهای داخل تامین شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهضت داخلی سازی را یکی از برنامه های مناسب وزیر پیشنهادی صمت دانست و ادامه داد: در صورتی که این نهضت تداوم داشته باشد و برنامه  های عملی تحقق این مهم به نمایندگان ارائه شود، خیابانی از مجلس رای اعتماد می گیرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین