تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
plusresetminus
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری کرج خبر داد:

رتبه نخست شهرداری کرج در بین شهرداری های استان البرز

حزب الله:شهرداری کرج موفق به کسب رتبه نخستِ ارزیابی عملکرد شهرداری های استان البرز در سال ۹۷ شد.
۰
کد مطلب : ۲۳۱۸۲۵
رتبه نخست شهرداری کرج در بین شهرداری های استان البرز
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی علادین با قدردانی از تلاش های مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با هدف ارزیابی عملکرد شهرداری های کلانشهرهای کشور این دوره از ارزیابی را با محوریت استانداری ها در سال گذشته اجرا و در اولین دوره آن شهرداری های استان البرز با شاخص های اختصاصی، به عنوان پایلوت در بین تمامی شهرداری های کلانشهرهای کشور مورد ارزیابیِ جامع قرار گرفتند.
این مسئول خاطرنشان کرد: این ارزیابی در هفده حوزه عملکردی هم چون برنامه و بودجه، نوسازی و تحول اداری، آموزش و پژوهش، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اقتصادی و سرمایه گذاری، شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، عمرانی، حقوقی، مالی و حسابرسی، مدیریت بحران، بازرسی و نظارت، فرهنگی و اجتماعی  و روابط عمومی صورت گرفته که شهرداری کرج با سطح عملکردی خوب توانست به این موفقیت دست یابد.
وی بیان کرد: رتبه کسب شده حاصل تلاش و همت تمامی مدیران و همکاران در جهت تحقق اهداف شاخص های تعیین شده از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بوده است که امیدوایم شاهد حفظ این رتبه در دوره های بعدی نیز باشیم.
علادین ارزیابی عملکرد را مهم ترین گام برای تشخیص نقاط قوت و ضعف، موفقیت ها و مشکلات دستگاه ها دانست و افزود: می توان نتایج آن را به عنوان مبنایی برای برنامه ریزی و تصمیم گیری به منظور بهبود و توسعه خدمات به شهروندان بکار گرفت.  
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری کرج بیان کرد: دستیابی به چشم انداز کرج ۱۴۱۴ که همان تحقق شهری سالم، پایدار، نوین و برتر در توزیع عادلانه خدمات و ... است از اهداف مجموعه مدیریت شهری به ویژه شهردار کرج است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین