تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
plusresetminus
حزب الله:بزرگراه شمالی یکی از مهمترین و ارزشمندترین طرح های ترافیکی کلانشهر کرج به شمار می رود.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۹۴۸
بهره برداری از فاز یک بزرگراه شمالی تا پایان امسال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عسگر نصیری با بیان اینکه بزرگراه شمالی با طول بیش از ۱۷.۵ کیلومتر در شمال کرج احداث می شود، گفت: با احداث این بزرگراه، درصد قابل توجهی از ترافیک درون استان به حاشیه منتقل می شود و تاثیرات مطلوبی بر ترافیک و هوای شهر می گذارد.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج؛ رفع معارض های این پروژه با هدف تسریع در اجرا در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد و طبق زمان بندی اعلام شده با سرعت مناسبی در حال اجراست و شهرداری برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
سوله های ورزشی و بحران درمناطق ۷ و ۱۰ کرج آماده بهره برداری
نصیری با اشاره به اینکه احداث سوله برای روزهای بحرانی یکی از وظایف جدی مدیدیت شهری است، افزود: یکی از اقدامات شاخص در زمینه مدیریت بحران و آمادگی برخورد با حوادث، احداث و تجهیز سوله های چند منظوره مدیریت بحران است.
وی ادامه داد: باتوجه به لزوم آمادگی جهت اقدام موثر در زمان های وقوع حوادث، ساخت سوله دو منظوره بحران و ورزشی در مناطق ۷ و ۱۰ تکمیل و آماده بهر برداری است. 
این مسئول همچنین پروژه هایی که قابل افتتاح و بهره برداری هستند را برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه ها افتتاح ایستگاه آتش نشانی صنفی و صنعتی در منطقه ۲ و فاز نخست موزه دفاع مقدس میباشد که تا چند وقت اخیر به بهره برداری می رسد.
بازگشایی پل یادگارامام (ره) / افتتاح پل B۵ ششمین پل از تقاطع غیر همسطح حصارک
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، با اشاره به اینکه احداث پل یادگار امام (ره)  با پیشرفت‌ ‌۹۰‌ درصدی در حال اجراست، گفت: با افتتاح این پل تا چند روز آینده مسیر دسترسی میدان مادر تا سه راه رجایی شهر را فراهم می شود.
نصیری ادامه داد: پل B۵ از مجموعه پل های پروژه چند سطحی تقاطع غیر همسطح است، درحال حاظر آماتوربندی و اجرای فضای سبز زیر پل همچنین اصلاح هندسی آن تکمیل و آماده بهره برداری است. 
وی در ادامه با تاکید براینکه اجرای تقاطع غیرهمسطح حصارک کرج بر اساس نیازسنجی توسعه شهری و حمل‌ونقل صورت گرفته، افزود: با بهره برداری از این پروژه، حرکت از خیابان شهید بهشتی به سمت اتوبان تهران با کاهش بار ترافیک  و زمان سفر همراه خواهد بود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین