تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
plusresetminus
= حزب الله : فرمانده هوانیروز ارتش ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای اربعین گفت: آمادگی لازم را داریم تا در صورت نیاز بتوانیم کمک رسان زائران اربعین حسینی در ایران و عراق باشیم.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۱۷۸
بالگردهای هوانیروز در مسیر راهپیمایی اربعین حضور دارند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ماموریت‌ها و اقدامات هوانیروز ارتش برای ارائه خدمات به زائران در مسیر راهپیمائی اربعین اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: برابر دستور سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران هوانیروز همچون سالهای گذشته در ایام اربعین امسال، هم در بحث اورژانس هوایی و هم در زمینه پشتیبانی هوایی در مناطق مرزی غربی و جنوب غربی کشور در سه منطقه شلمچه، چزابه و مهران و همه محورهایی که زائران عزیزمان در حال حرکت به سوی کربلا و نجف اشرف هستند ماموریت خواهد داشت و پیش بینی بالگرد کرده ایم.
 
وی ادامه داد: هوانیروز برای پشتیبانی، خدمت و امدادرسانی و همه مواردی که نیاز به بالگرد باشد و همچنین پشتیبانی از سایر دستگاه ها آمادگی دارد.
 
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: در خاک عراق نیز اگر برای زائران مشکلی پیش بیاید و یا ماموریت ویژه‌ای پیش بیاید اگر مجوز سلسله مراتب را داشته باشیم هوانیروز این آمادگی را دارد که ماموریت اورژانس هوایی را اجرا کند.
 
امیر قربانی در پایان تصریح کرد: در بالگردهای هوانیروز که برای عملیات اورژانس هوایی در مناطق مرزی ماموریت دارند، حتما یک پزشک حضور خواهد داشت و با توجه به قراردادی که با اورژانس داریم، پشتیبانی از اورژانس هوایی را در دستور کار داریم و آمادگی داریم با بالگرد و نیرو از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم. حتی تیم های آتش هوانیروز آمادگی دارند تا از تامین کنندگان امنیت زائران حمایت و پشتیبانی کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین