تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
plusresetminus
حزب الله : محمد نبیونی، محمدحسین خلیلی اردکانی، حسین محمدی و اکبر سلیم نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر کلانشهر کرج به مناسبت اعیاد شعبانیه در بیت جانباز سرافراز محمدعلی کوچری حضور یافتند و ضمن آرزوی شفا و سلامتی برای ایشان، بر تداوم آرمان های شهداء در مسیر خدمت صادقانه به مردم تاکید کردند.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۹۷۰
دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج از جانباز سرافراز محمد علی کوچری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در این عیادت و دیدار که در فضایی صمیمانه صورت پذیرفت، جانباز اسرافراز محمدعلی کوچری به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس و عملیات های جنگی پرداخت و تاکید کرد که در آن روزها رزمندگان اسلام برای ایثار و شهادت از یکدیگر سبقت می گرفتند و مناصب و مقام از نگاه دریادلانِ بسیجی ارزش خاصی نداشت.
 
محمد نبیونی رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز با بیان اینکه جانبازان شایسته تکریم و تجلیل هستند، بیان داشت: «روز جانباز» فرصت مغتنمی است برای قدرشناسی از جانبازان عزیز، این سرو قامتان همیشه جاوید و پرچمداران عزت و سربلندی که با تاسی به حضرت عباس (ع)، وجود خود را عاشقانه به محبوب، تقدیم و از میهن اسلامی دفاع نمودند.
 
محمدحسین خلیلی اردکانی عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز اظهار کرد: جانبازان عزیز میهن اسلامی مان با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس(ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.
 
حسین محمدی رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج همچنین در این دیدار «روز جانباز» را فرصت مغتنمی می‌داند جهت قدرشناسی از جانبازان عزیز، این سرو قامتان همیشه جاوید و پرچمداران عزت و سربلندی که با تاسی به حضرت عباس (ع)، وجود خود را عاشقانه به محبوب، تقدیم و از میهن اسلامی دفاع نمودند.
 
اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: همه ما مديون خون شهداء و ايثارگري و ازخودگذشتگي جانبازان عزيز كشورمان هستيم و هيچ پاداش و تقديري نمي تواند جبران کار بزرگ جانبازان که همان بذل جان و سلامتي است را بکند، در حقيقت خداوند قدردان اين عمل بزرگ مي باشد. یادآور می شود در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این جانباز اسرافراز تکریم به عمل آمد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین