تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از بهره برداری از دو ایستگاه آتش نشانی همزمان با دهه مبارکه فجر خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۰۱۳
2 ایستگاه آتش نشانی در کرج به بهره برداری می رسد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سهراب شهبانی  این خبر را اعلام کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر دو ایستگاه 126 و 127 در حصارک پایین و و کلاک پایین افتتاح می شوند.
 
این مسئول مساحت ایستگاه 126 را 900 متر مربع و زیربنای آن را 27 متر مربع ذکر و عنوان کرد: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان ساخته شده و در مرحله بهره برداری قرار می گیرد.
 
وی همچنین گفت: ایستگاه 127 نیز با مساحت هزار و 800 متر مربع و زیربنای 700 متر مربع و اعتبار حدود 700 میلیون افتتاح می شود.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از دیگر اقدامات سازمان همزمان با دهه فجر به خرید شش دستگاه خودروی نیمه سنگین آتش نشانی و بهره برداری از آن در 22 بهمن ماه جاری اشاره و بیان کرد: این خودروها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست هزار تومان خریداری شده است.
 
شهبانی در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای خرید ادوات و تجهیزات عملیاتی برای دو ایستگاه آتش نشانی در حال افتتاح سه میلیارد و 900 هزار تومان هزینه شده است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین