تاریخ انتشارسه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
plusresetminus
حزب الله : وزیر بهداشت با اشاره به بازدیدی که اخیراً از بیمارستان‌های لبافی‌نژاد و شهدای تجریش داشته‌ است،گفت: از مشاهده وضعیت این دو بیمارستان خجالت کشیدم.
۰
کد مطلب : ۸۷۳۰۲
از مشاهده وضعیت دو بیمارستان تهران خجالت کشیدم
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سید حسن هاشمی در مراسم ضیافت افطار شیرخوارگاه آمنه که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: کمک و یاری به دیگران بخشی از فرهنگ دینی ما و امری ارزشمند است و اگرچه امروز کم رنگ شده است اما از اینکه شما در این دنیای سیاست زده به مشکلات انسانی توجه می‌کنید سپاسگذارم.

وی اداهم داد: دولت تلاش کرده است که در قالب اقدامات دو وزارتخانه رفاه و بهداشت قدم‌هایی را بردارد اما ما به شدت گرفتاریم، شخص رئیس جمهور نیز در جلسات هیئت دولت همواره دغدغه محرومان و پیشگیری از افزایش قیمت‌ها را مطرح می‌کنند و این یکی از دغدغه‌های هیئت دولت است.

وزیر بهداشت با اشاره به بازدیدی که اخیراً از دو بیمارستان شهدای تجریش و لبافی‌نژاد داشته است، گفت: این دو بیمارستان مملو از بیمار بود و برخی بیماران در راهروها بستری بودند و از مشاهده وضعیت آنها خجالت کشیدم.

هاشمی افزود: ما سه درصد از اعتبارات عمرانی را به ساخت بیمارستان و کلینیک اختصاص می‌دهیم که این در مقابل کشورهای همسایه رقم کمی است چه برسد به کشورهای پیشرفت که با آنها فاصله زیادی داریم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین