تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
plusresetminus
حزب الله : خودروسازان داخلي با توجه به واردات بي رويه خودرو به دنبال آن مي باشند كه همزمان با افزايش كيفي خودروهاي توليدي درجهت حفظ مشتري كه به عنوان سرمايه ارزشمند اين صنعت به شمار مي روند با واگذاري تسهيلات و گسترش خدمات خود ، از هجمه ها و انتقادهاي مختلف كارشناسان غير متخصص جلوگيري و تهديدها را به فرصت تبديل نمايند
۰
کد مطلب : ۷۴۶۷۵
استقبال متقاضيان خريد از خودروهاي داخلي !

  به گزارش شبکه خبری حزب الله ،در این روزهای پایانی سال، بازار خودروهای داخلی در حالی نسبت به گذشته پر رونق تر به نظر میرسد که به گفته فعالان بازار ، خرید و فروش خودروهاي وارداتی با وجود مدلهای جدید و متنوع در بازار چندان رونقی ندارد. به عقیده آنان هر چند انواع خودرو در مدلهای جدید وارد کشور میشوند اما به دلیل داشتن مشکلات عمده اعم از تهیه قطعات، گران بودن لوازم يدكي و عدم خدمات پس از فروش ، مشتریان ترجیح می دهند نیاز خود را از بازارهاي داخل تامين نمايند.

همچنین از دیگر دلایل رکود بازار وارداتی ها در این ایام سال قیمت بالاي آنهاست . زیرا این بازار با تاثیر گرفتن از افزایش نرخ ارز، با افزایش قیمت در برابر کیفیت نامطلوب مواجه است. بر همين اساس بسیاری از مشتریان خود را از دست داده اند.
از طرفی این روزهای مسولان صنعت خودروسازی داخلي تمام تلاش شان را جهت ارایه محصول و خدمات مناسب با حفظ قیمت و کیفیت بيشتر از سالهای گذشته در دستور کار خود قرار داده اند.

طبق گزارشات رسيده دو شرکت بزرگ خودروسازی كه متولي توليد خودرو ملي در كشور مي باشند شرایط و تسهیلات ویژه ای را برای مشتریان خود اختصاص داده اند كه باعث شده با توجه به قیمت مناسب و شرایط ویژه، مشتريان استقبال خوبی در روزهاي پايان سال از محصولات داخلی به عمل آورند.

خودرو سازان داخلي مي بايست با توسعه فراگير خدمات پس از فروش و بهبود خدمات يدكي و امدادي شرايط خريد متنوع براي اقشار مختلف ايجاد نمايند. متاسفانه خودروسازان داخلي در چندسال اخير كمتر به اين موضوع دقت نظر كمتري داشته كه اين در حالي است خدمات پس از فروش، گستردگي امداد رساني، لوازم يدكي فراوان و قيمت مناسب قطعات مزيت خودروهاي داخلي است كه باعث افزايش معاملات مي گردد.

خودروسازان  داخلي با توجه به واردات  بي رويه خودرو به دنبال آن  مي باشند كه  همزمان با افزايش  كيفي خودروهاي  توليدي درجهت حفظ مشتري كه به عنوان سرمايه ارزشمند اين صنعت به شمار مي روند با واگذاري تسهيلات و گسترش خدمات خود ، از هجمه ها و انتقادهاي مختلف كارشناسان غير متخصص جلوگيري و تهديدها را به فرصت تبديل نمايند.

اميد  است  با  سياستهاي اتخاذ  شده فروش از سوي  مديران توانمند داخلي حركت به سمت  پيشرفت درجهت حمايت از مصرف كنندگان بوجود آيد تا خودرو ملي كه با كيفيت و استاندارد توسط متخصصان ايراني توليد مي شود در راستاي توسعه اقتصاد كشور گام موثر بردارند.

منبع : ماد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین