تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور با بیان اینکه دنیا هیچ راهی جز مذاکره با نمایندگان ملت ایران را ندارد، ادامه داد: ما هیچ تردیدی در توفیق این راه نداریم.
۰
کد مطلب : ۶۹۴۷۲
دنیا راهی جز مذاکره با ایران ندارد/ هیچ تردیدی در توفیق این راه نداریم
به گزارش شبکه خبری حزب الله، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دوشنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه از حقوق هسته ای ایران کوتاه نیامده و نخواهیم آمد، تصریح کرد: تردیدی در فعال ماندن فناوری و تاسیسات هسته ای ایران اسلامی وجود ندارد و امروز طرفهای مذاکره باور دارند که فشار و تحریم در برابر ایران بی نتیجه است.



رییس جمهوری با تاکید بر اینکه راه مذاکره به توافق نهایی منجر خواهد شد، گفت: سانتریفیوژها هرگز متوقف نمی شوند ، چرخ زندگی مردم نیز بهتر خواهد چرخید.



وی با تاکید بر اینکه آینده روشن است و پیروزی نهایی در مذاکرات هسته ای با ملت ایران خواهد بود، اظهارداشت: منطق ایران، مذاکره و گفت و گو است و مذاکرات هسته ای با جدیت تا رسیدن به توافق نهایی ادامه می یابد.



روحانی افزود: ما هیچ تردیدی در توفیق این راه نداریم.



حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به پایان مذاکرات وین گفت: امروز به توافقاتی خوبی دست یافتیم، بخش زیادی از مسیر را طی کرده ایم.



وی افزود: آنچه که امروز توافق شده بر این مبنا است که شرایطی که از توافق ژنو تعیین شده بود برای چند ماه دیگر باقی بماند و فرصت ادامه مذاکره برای دستیابی به هدف و توافق نهایی وجود داشته باشد.



وی با بیان اینکه دنیا هیچ راهی جز مذاکره با نمایندگان ملت ایران را ندارد، ادامه داد: این توافقات در دو مرحله بوده است. مرحله اول آن برای مباحث پشت پرده و رسیدن به توافق و مرحله دوم آن برای روی کاغذ آوردن تفاهمات است و هنوز یک مقدار با مرحله دوم فاصله داریم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین