تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
plusresetminus
حزب الله : معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: "به‌نژادی" در حوزه‌های گوناگون زراعی و باغی در سازمان تحقیقات کشاورزی پیگیری می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۴۶۴۰۴
"به‌نژادی" در حوزه‌های گوناگون زراعی و باغی در سازمان تحقیقات کشاورزی پیگیری می‌شود

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اسکندر زند در حاشیه دومین جشنواره معرفی ارقام زراعی و باغی که صبح امروز در موسسه نهال و بذر  برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره امسال با جشنواره‌های گذشته دارای این تفاوت است که در زمینه تولید ارقام بخش خصوصی وارد شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در این جشنواره از 28 رقم، 5 رقم مربوط به بخش خصوصی است، ادامه داد: برای مابقی ارقام تلاش داریم که اولویتهای سازگاری با شرایط کم آبی و کوتاه تر شدن دوره رشد برای محصولات را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویت‌های اصلی معاونت در برابر آفات و امراض است، عنوان کرد: عمدتاً در این محصولات این مقاومتها نهادینه شده است.

زند با بیان اینکه مسئله بعدی مسئله عملکرد است که از یک واحد زمین عملکرد بیشتر بهره‌برداری کرد، افزود: با این هدف به‌نژادی در حوزه‌های گوناگون زراعی و باغی در سازمان تحقیقات کشاورزی و بخش خصوصی، حوزه کشاورزی در برنامه ششم در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین