تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
plusresetminus
حزب الله: سرپرست معاونت فرهنگی- مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌استان البرز گفت: مسابقه کتابخوانی ملی "من زنده‌ام" که خاطرات بانویی اسیر در جنگ تحمیلی است، در این استان برگزار می‌شود.
۰
کد مطلب : ۷۱۸۰۰
مسابقه کتابخوانی "من زنده‌ام" در استان البرز برگزار می‌شود
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،محمد طاهری با اشاره به مسابقه کتابخوانی کتاب "من زنده‌ام" که در سطح ملی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کتاب ارزشمند خاطرات بانویی اسیر در جنگ تحمیلی است.

وی افزود: سامانه www.ketabzendegi.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر داوطلبان برای شرکت در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی- مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: اطلاعات لازم جهت این مسابقه و مدت و محل ارسال پاسخنامه در این سامانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: مدت ارسال آثار تا اواسط اسفندماه سال جاری تمدید شده است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به موضوع اساسنامه خانه مطبوعات البرز گفت: پیگیری‌های لازم از سوی اداره‌کل ارشاد البرز از وزارت‌خانه برای دریافت پاسخ تغییرات اساسنامه خانه مطبوعات ادامه دارد.

طاهری با اشاره به اینکه هنوز نامه اداره‌کل مطبوعات داخلی، علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده به دست ما نرسیده است، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات، اساسنامه جدید امروز به اداره‌کل ارشاد می‌رسد که این تاخیر قصوری از سوی ارشاد البرز محسوب نمی‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی- مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه این امر باید با آرامش دنبال شود، بیان کرد: هر چه این موضوع با آرامش بیشتری پیش رود، نتیجه بهتری دارد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین