تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
plusresetminus
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، حزب الله: عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: رفتار فریبکارانه آمریکا در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران یک نوع کلاهبرداری سیاسی است که مقامات این کشور در قبال ایران در پیش گرفته‌اند.
۰
کد مطلب : ۶۴۳۹۴
رفتار آمریکایی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران یک نوع کلاهبرداری سیاسی است
 
  •  

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،
حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد آمریکایی‌ها در مذاکرات مبنی بر حذف میله‌های ارتباطی سانتریفیوژها توسط ایران، گفت: آمریکایی‌ها نقشه‌ای را طراحی کردند تا قدم به قدم در مسیر توقف برنامه‌های هسته‌ای ایران به پیش روند و به گونه‌ای هدف‌گذاری کردند که ایران را به مرحله‌ای برسانند که امکان استفاده از چرخه هسته‌ای را نداشته باشد.

وی افزود: اقدامات آمریکایی‌ها و سخنانی که از زبان مقامات این کشور شنیده می‌شود از رفتار فریبکارانه آنها حکایت دارد؛ این اقدامات و اظهارات آنها در واقع یک نوع کلاهبرداری سیاسی است که در مورد جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته‌اند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: چرخه تولید سوخت هسته‌ای جزء خطوط قرمز ماست و ما هیچگاه از آن کوتاه نمی‌آییم و آمریکایی‌ها نباید این تصور را داشته باشند که ایران با این تفکر و برنامه‌های آنها همکاری کند.

موسوی‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد: ما آمریکا را دشمن خود می‌دانیم چرا که سیاست‌مداران آمریکایی برای مقابله با توسعه جمهوری اسلامی ایران اقدامات زیادی را صورت دادند و از هیچ کاری در این ارتباط دریغ نمی‌کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین