تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
plusresetminus
حزب الله : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت یادواره شهیدرضاسلیمانی ابهری و ۳۶هزار دانش آموز پیامی را صادر که در این یادواره قرائت شد.
۰
کد مطلب : ۱۱۲۷۸۹
شهیدان دانش آموز کلاس درس را به جبهه‌های نبرد بردند/جنگاوری در راه دین خدا محدود به سن و سال نیست

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت یادواره شهید رضا سلیمانی ابهری و  36هزار دانش آموز پیامی را صادر که در این یادواره توسط مسعود رمرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان قرائت شد، متن پیام سرلشگر جعفری به شرح زیر است:

هنرجلوه بی بدیل عشق است و شهادت هنر مردان خداست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، هنری کمتر از شهادت نیست. شهید از آن رو زنده و جاوید است که هستی خویش را با هست هستی پیوند جاودانه زده و به برکت همین پیوند مقدس است که چون‌، ستاره‌ای پرفروغ درافق آسمان هدایت، راه خانه دوست را اشاره می‌کند.

بزرگ مردان کوچک سرزمین مادر عرصه مبارزه با استکبار و استبداد، با تاسی از شهدای کربلا، بویژه حضرت قاسم ابن الحسن (علیه السلام)حماسه‌های دیگری از جنس، تاریخ کربلا را در 8سال دفاع مقدس در اذهان دنیا تکرار و خلق نمودند و به جهانیان ثابت کردند، جنگاوری در راه دین خدا محدود به سن و سال نیست و هر جا که ولی خدا درخواست یاری کرد، باید از گرامی‌ترین سرمایه خود یعنی جان گذشت.

بی‎گمان آنچه که انسان را در نوجوانی به فیض شهادت نائل می‌دارد مرهون بصیرت پدران و مادرانی است که ، به تعلیم اسلامی و تربیت عالی فرزندان خود همت گماشته‌اند و ولایت مداری را چنان میراث گران سنگ، به آنان سپرده‌اند.

ازاین رو گرامیداشت مقام شامخ تمامی شهدابه ویژه 36 هزارشهید دانش آموز و ادای احترام به بزرگ منشی خانواده ‌هایی که عزیزان خود را در راه دین و احیای ارزش‌های الهی تقدیم نمودند فرصت مغتنمی را برای کسب فیض از سیره و سلوک شهدا و ایثارگران و خانواده معزز ایشان فراهم می‌آورد.

شهدای نوجوانی همچون شهیدان محمدحسین فهمیده، مرحمت بالازاده، حسینعلی و رضاسلیمانی ابهری تنها نمونه‌هایی از550  هزار دانش آموزی هستند که آگاهانه و با بصیرت،کلاس درس و تعلیم و تربیت را به جبهه نبرد بادشمن برده تا در دانشگاه ایثار و شهادت، درس عاشقی و مردانگی بیاموزند و بی تردید معرفی سبک زندگی و آرمان‌های این شهدایکی از راههای انتقال فرهنگ ایثار وشهادت به نسل جوان جامعه است.

امیداست که به فضل الهی، این محفل معنوی که در راستای تکریم شهدا و عمل به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، منشا خیر و بصیرت برای تمامی نوجوانان و موجب تجدیدعهد و میثاق هم نسلان شهدا و ایثارگران شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین