تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله : انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن خیر مقدم به دکتر حسین انتظامی به عنوان مدیرفرهنگی ، از چهل سال زحمات مهندس محمد مهدی حیدریان در سینمای ایران،تقدیر و تشکر کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۳۹۴
یک اطلاعیه‌ی صنفی در پی تغییر مدیریت سینما
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در بخشی از این اطلاعیه خطاب به مهندس حیدریان آمده است:«تهیه کنندگان پیشکسوت و مستقل سینمای ایران که تا امروز فعالیت می‌کنند و باصطلاح چراغ دفاترشان معجزه آسا روشن مانده است، سینما را از اویل دهه 60 با شما و همراهانتان آغاز کردند. در این سالها دانستیم که لازمه یک سینمای پر قدرت و پیشرو داشتن تهیه کنندگانی است که ذهن پویا و جهانی داشته باشند. اما وقتی که این لزوم بایسته گرفتار سیاست‌های شناور اقتصادی غیر شفاف و جنگ و جدالی مداوم و ابدی باشد، از آن ذهن پویا چیزی نخواهد ماند، جز فرسایش و کناره‌گیری یا ماندن به هر طریق و ترفند.
 
خوشبختانه سکاندار جدید سینما، شخصیتی فرهنگی است که در سال‌های اخیر در معاونت مطبوعاتی و پس از آن به عنوان قائم مقام وزیر نشان داد که به شفاف سازی اعتقادی عملی دارد.»
 
در بخشی دیگر از اطلاعیه انجمن امده است :« تهیه‌کنندگان حرفه‌ای سینما امید به حضور پر شور و ماندگار شما داشتند که به جبر قانون امکان پذیر نشد. اما ، ما شما را در هر کجا که باشید همچنان یار و مددکار سینمای ایران می‌دانیم.»
 
در پایان متن انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران آمده است: «دکتر حسین انتظامی ، همانگونه که سالها توانسته به عنوان نماینده منتخب مدیران مسئول مطبوعات کشور بالاترین درجه اعتماد برگزیدگان مطبوعات را کسب کند، با شناخت فرهنگی و مدیریت بروز خود خواهد توانست برای پایندگی و بالندگی هنر –صنعت تاثیرگذار و مهم جهانی سینما  بکوشد و سینمای سرفراز ایران، با حضور این مدیر ارجمند گامهای بیشتر و بلندتری بردارد. 
 
انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران در کنار معاونت سینمایی برای ارتقاء کمی و کیفی سینمای ایران آماده همه گونه همکاری و همراهی است.»
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین