تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
plusresetminus
حزب الله: بهرام خانی نوازنده تار و آهنگساز موسیقی است که پس از طی کردن مراحل درمانِ بیماری قلبی‌اش در بیمارستان، به علت پرداخت نکردن هزینه درمانش از سوی یک شرکت بیمه تکمیلی در بیمارستان مانده است.
۰
کد مطلب : ۷۱۶۳۸
ماجرای یک شرکت بیمه‌ و نوازنده‌ای که در بیمارستان مانده است

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،بهرام خانی نوازنده تار و آهنگساز موسیقی از چهار روز قبل به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان کسری تهران بستری است که خوشبختانه مراحل درمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده ترخیص از بیمارستان است.

این هنرمند وقتی برای تسویه حساب با بیمارستان اقدام می‌کند، با رقم 17 میلیون تومانی هزینه های بیمارستان مواجه می‌شود. خانی که بیمه تکمیلی اش مربوط به یکی از شرکت‌های بیمه بوده، با خیال راحت برای گرفتن معرفی نامه به این بیمه مراجعه می‌کند، اما در کمال تعجب با این پاسخ از سوی مسئولان آن شرکت بیمه مواجه می‌شود که «شما از طریق شرکتی با بیمه ما قرارداد بسته اید که در حال حاضر ما قراردادمان با این شرکت را فسخ کرده‌ایم.»

بهرام خانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در روایت این ماجرا می‌گوید: روز 23 آذر برای انجام معالجه قلب در بیمارستان کسری تهران بستری شدم که طی آن پزشکان دو رگ قلبم را آنژیوگرافی و سپس آنژیوپلاستی کردند.

وی ادامه داد: من بیمه تکمیلی داشتم و تحت پوشش شرکت «کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانواده» بودم؛ در هنگام مراجعه به بیمارستان و در حین درمان کارت بیمه ام را نشان دادم که از نظر مسئولان بیمارستان مشکلی وجود نداشت. اما زمانی که برای پرداخت هزینه های بیمارستان، شرکت مذکور مورد بررسی قرار گرفت مشخص شد که قرارداد این شرکت با این شرکت بیمه لغو شده است.

خانی درباره هویت این شرکت می‌گوید:‌ گویا این شرکت که زیر مجموعه همین بیمه محسوب می شود تا مرداد ماه امسال نیز بدون هیچ مشکلی فعالیت می‌کرده است اما پس از بروز مشکلاتی فعالیتش متوقف شده است؛ این در حالی است که هزینه درمان قلبم طی این 3 روز 17 میلیون تومان شده و حالا کسی در این باره پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: وقتی این شرکت بیمه به یک نمایندگی مجوز می دهد، باید درباره‌اش تحقیقی کند. وقتی که این شرکت بیمه تصمیم می گیرد با یک نمایندگی قراردادش را لغو کند، تکلیف ما چیست؟ این شرکت بیمه باید به ما پاسخگو باشد. باید ما را در جریان می‌گذاشتند.

این نوازنده تاکید می‌کند: وقتی به مسئولان این شرکت بیمه در این زمینه اعتراض کردیم، به ما گفتند بروید و هر کجا که دوست دارید شکایت کنید.

بهرام خانی که از نوازندگان گروه حسام الدین سراج است، درباره وضعیت کنونی‌اش می‌گوید:‌در حال حاضر به دلیل مسئله مالی نمی‌توانم مرخص شوم، در حالی که از نظر پزشکی درمانم تمام شده است. حسام الدین سراج پیگیر وضعیتم هست تا از طریق صندوق حمایت از هنرمندان و با همکاری علی مرادخانی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین