تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
plusresetminus
حزب الله :همایش کاربردی «تجارت با عراق»، یازدهم شهریورماه در سالن اجلاس شماره یک مرکز دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
۰
کد مطلب : ۶۲۴۶۶
برگزاری همایش "فرصت‌های تجاری عراق" با همکاری گروه الرافدین

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محور اصلی این نشست که توسط مرکز آموزش بازرگانی- وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی- و با همکاری گروه الرافدین ( نصرالرافدین ) برگزار می‌شود، بررسی فرصت‌های جدید صادرات کالا به عراق با توجه به تحولات اخیر منطقه است.

از محورهای همایش می‌توان به تحلیل بازار فروش کالاهای مصرفی در عراق، راهکارهای موفقیت در مناقصه‌ها و خریدهای دولتی عراق، مدیریت کاهش و ریسک صادرات کالا، روش‌های تسریع در ثبت شرکت، برند و نمایندگی در عراق اشاره کرد.

در این برنامه همچنین در خصوص راهکارهای تضمین موفقیت مبادله در اقلیم کردستان، روش‌های شناخت و اعتبار سنجی تاجران عراقی و شیوه‌های نفوذ و افزایش سهم بازار در استان‌های شیعه نشین بحث و تبدل نظر می‌شود. تشکیل پنل پرسش و پاسخ با مسئولان تجاری از دیگر برنامه‌های این همایش است.

سخنرانان این نشست شاکر رزاق الدعمی، وابسته بازرگانی سفارت عراق در ایران، مهدی نجات‌نیا، رایزن بازرگانی سابق کشورمان در عراق، نبیل انباری، رییس اتاق بازرگانی استان کربلا، عبدالله عبدالقادر، مدیرکل گمرکات اقلیم کردستان و مجید قربانی‌فراز، مدیر دفتر امور تجاری عراق در سازمان توسعه تجارت هستند.

از جمله حامیان این همایش، گروه  الرافدین (نصرالرافدین) است که یک گروه شرکت های بین المللی ثبت شده در کشور عراق می باشد و در دیگر کشورهای از جمله ایران نیز دارای دفتر کاری می باشد. این شرکت با شناسایی نیازها و بررسی فرصت های سرمایه گذاری در عراق زمینه مساعد را برای شرکت ها و سازمان های علاقه مند به سرمایه گذاری در این کشور را فراهم می آورد.

گروه الرافدین تنها شرکت فعال و متمرکز در حوزه خدمات بازگانی- اقتصادی کشور عراق است که با برخورداری از شبکه ارتباطات حرفه ای و شخصی با مسئولان و فعالان اقتصادی عراق می تواند زمینه سرمایه گذاری مفید و موثر علاقه مندان به سرمایه گذاری در کشور پر ظرفیت و آینده دارعراق را فراهم آورد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین