تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
plusresetminus
حزب الله: استاندار البرز گفت: باید با کمک مسئولان زمینه افزایش مشارکت بخش خصوصی در بخش بهداشت و درمان البرز را افزایش داد.
۰
کد مطلب : ۶۲۱۳۰
بخش خصوصی در بخش بهداشت و درمان البرز مشارکت کند
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سیدحمید طهایی در مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز که شامگاه جمعه در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت, دهه کرامت و مقام ارزشمند ابوعلی سینا پزشک نامی ایران اظهار کرد: بسیاری از مباحث طب این دانشمند ایرانی در دانشگاه های برون مرزی تدریس می‌شود.

طهایی با تاکید بر نقش مهم و ارزشمند پزشک در جامعه تصریح کرد: پزشکان جایگاه رفیع و حائز اهمیتی در اجتماع دارند چراکه سلامتی روحی وجسمی جامعه در گرو تخصص این افراد است.

وی با بیان پیشرفت روز افزون پزشکان در مجامع بین المللی افزود: پزشکان باید راه‌گشای تحقق و تفحص باشند.

وی گفت: استان البرز به دلیل همجواری با تهران در بخش بهداشت و درمان محروم و مغفول مانده و سایه پایتخت بر روی این استان نوپا و تازه تاسیس سبب شد تا البرز بیش از سایر استان های کشور محروم شود.

طهایی با اشاره به نقش مهم وموثر بخش خصوصی در توسعه زیرساخت بهداشت و درمان البرز افزود: استقبال چشمگیر سرمایه گذاران خصوصی در استان، کمبودهای بخش دولتی درمان را برطرف می کند.

استاندار البرز تصریح کرد: باید با کمک مسئولان زمینه افزایش مشارکت بخش خصوصی در استان را افزایش داد.

طهایی گفت: دولت تدبیر وامید که سال گذشته سکان کشور را برعهده گرفته در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ومنویات مقام معظم رهبری قدم برمی دارد.

وی با بیان این که دولت درصدد تحقق قول های خود است، خاطرنشان کرد: ظرف یکسال گذشته حضور در مجامع بین المللی و به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای ملت ایران از جمله مهم ترین دستاورد های دولت تا به امروز است.

وی افزود: ورود سرمایه‌گذاران آلمانی در ایران سند صدق این گفتار است.

طهایی با اشاره به کاهش 25 درصدی تورم گفت: آرامش روانی و سرمایه اجتماعی حاضر جامعه نقطه قوتی برای پیشبرد اهداف دولت است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین