تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
plusresetminus
حزب الله : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از استقبال این سازمان به منظور جذب ایده های خلاق در راستای بهبود فرایندهای طراحی شهری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۲۵۴۴۷
استقبال سازمان زیباسازی کرج از ایده پردازی و بهبود فرایندها در طراحی شهری

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسین عطایی در حاشیه برگزاری اولین همایش استارت آپ ویکند با اعلام این خبر و با اشاره به تاثیر برگزاری اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج در ارائه ایده های نوین شهری و بهبود وضعیت شهر در زمینه های زیبایی شناختی گفت: شناسایی ایده های مرتبط با زیباسازی در این همایش توسط سازمان صورت پذیرفت و استفاده از این ایده ها سازمان را در ارائه خدمات بهینه تر یاری خواهد کرد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت استمرار این گونه همایش ها در شهر، رونق بخشیدن به اقتصاد شهر را از دیگر مزیت های این امر ذکر و عنوان کرد: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر کشور، مسئولان باید زمینه های درآمدزایی از راه های مختلف را در دستور کار خود قرار دهند.

وی از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج را نشست با گروه های ایده پرداز و چکش کاری ایده های مرتبط با زیباسازی برشمرد و افزود: استفاده از توان موجود برای بهتر شدن فضاهای شهری علاوه بر کاهش هزینه موجب ترغیب جوانان نخبه برای فعالیت می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج ضمن قدردانی از عوامل برگزاری اولین استارت آپ ویکند پایش، اظهار داشت: کار آفرینی در این همایش از بارزترین ویژگی های آن به شمار می رود و این امر در آینده کشور و نسل جوان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

عطایی همچنین رقابت بین جوانان و ایده پردازان در همایش را یادآور شد و خاطر نشان کرد: توسعه ایده ها بین شرکت کنندگان با هدف رقابت در این همایش مشهود بود و این مهم نقش بسزایی در فراهم کردن زمینه های پیشرفت کلانشهر کرج دارد.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی در جهت تحقق ایده ها گام برمی دارد، آمادگی این سازمان را به منظور همکاری با ایده های مرتبط با زیباسازی شهری اعلام کرد.
 

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین