تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
plusresetminus
حزب الله:​همزمان با هفته دولت و همزمان با سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان همدان و در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع) مدیر عامل بانک صادرات ایران از اجرای طرح سه منظوره خبرداد.
۰
کد مطلب : ۹۱۹۲۰
بانک صادرات ایران طرح سه منظوره را روانه بازار ساخت
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، مدیر عامل این بانک در جريان بازديد از شعب در همدان با اشاره به سیاست های بانك متبوع مبنی بر ارایه مستمر طرح های متنوع در این ارتباط افزود: در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و متقاضیان طرح جدیدی را که شامل  افتتاح حساب جاری، پرداخت تسهیلات و ارایه خدمات تشویقی به دارندگان حسابهای جاری است در قالب این طرح  ارایه کرده است.
اسماعیل للـه گانی اضافه کرد: مشتریان و متقاضیان برای برخورداری از این خدمات می توانند ضمن مراجعه به شعب بانک صادرات و افتتاح حساب جاری از خدمات بسته اعتباری و خدمات قابل ارائه در طرح ستارگان سپهر بهره مند شوند.
وی با اشاره به رویکرد های این بانک اظهار داشت: برای اینکه بتوان خدمات مطلوبتر را به مشتریان ارایه دهیم و برای سهامداران ارزش افزوده بهتری ایجاد نماییم نسبت به استقرار نظام ها،  فرایندها و ساختارهای علمی همگام با استانداردها و موازین بین المللی اقدام خواهیم نمود.
مدیرعامل حمایت از تولید کنندگان را از رویکردهای بانک عنوان نمود و رسالت بانک را پشتیبانی از واحدهای مولد که دارای ظرفیت تولید اند برشمرد و افزود: این بانک به منظور رونق بخشی به تولید و افزایش اشتغال طرحی را ارایه کرده است که بر اساس آن به خریداران محصولات داخلی تسهیلات پرداخت می کند.
وی خاطرنشان کرد: اين بانك همراستا با اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد رونق اقتصادي و خروج از ركود را سرلوحه كار خود قرارداده و بسته اعتباري عرضه شده به همين منظور مي باشد. در اين طرح هدف تحريك تقاضا و افزايش خريد متقاضيان واقعي كالاهاي ايراني است.
منبع : روابط عمومی بانک صادرات ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین