تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
plusresetminus
حزب الله: شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی همچنان آتش‌بس در استان الحدیده را نقض می‌کنند؛ همزمان جنگنده‌های ائتلاف سعودی و توپخانه‌های آن در بیست و چهار ساعت گذشته استان‌های صنعا و صعده را هدف گرفتند.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۰۹۸
ائتلاف سعودی به نقض آتش‌بس در الحدیده یمن ادامه می‌دهد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی همچنان آتش‌بس در استان الحدیده را نقض می‌کنند؛ همزمان جنگنده‌های ائتلاف سعودی و توپخانه‌های آن در بیست و چهار ساعت گذشته استان‌های صنعا و صعده را هدف گرفتند.
 
یک مقام امنیتی یمن به خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ) خبر داد «آتش توپخانه متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی منطقه الکوعی در شهر الدریهمی استان الحدیده را  هدف گرفت».
 
«مزدوران ائتلاف سعودی» همچنین مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی را در شرق و شمال حیس واقع در شهرستان «الدُریهمی» در جنوب استان الحدیده با سلاح‌های متوسط خود هدف گرفتند و جنگنده‌های ائتلاف سعودی هم به طور گسترده در آسمان التحیتا در شاحل غربی یمن در همین استان الحدیده به پرواز درآمدند.
 
مزدوران ائتلاف با سلاح‌های سنگین و متوسط همچنین خیابان الخمسین و شهر الشباب در الحدیده را هدف گرفتند، دانشکده پزشکی هم زیر آتش توپخانه ای آنها بود؛ همزمان دو بالگرد آپاچی ائتلاف سعودی هم در آسمان شهر بیت الفقیه گشت زنی می‌کردند.
 
این مقام یمنی افزود: جنگنده های ائتلاف مناطق مسکونی شهر باقم استان صعده را به دنبا اینکه هدف حمله موشکی و توپخانه ای قرار گرفت، دو بار بمباران کردند همچنین اموال و دارایی شهروندان شهر مرزی رازح در استان صعده هم با حمله موشکی و توپخانه ای عربستان آسیب دید.
 
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین