تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
plusresetminus
حزب الله:استاندار البرز با بیان اینکه میلیون‌ها نفر از راه‌های استان البرز عبور می‌کنند، گفت: از معضلات عمده استان، بحث ترافیک از سمت تهران به استانهای دیگر است.
۰
کد مطلب : ۱۱۹۶۳۶
"ترافیک" معضل عمده البرز است/سرمایه‌گذاری ۱۱ شرکت خارجی در استان

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، سیدحمید طهایی در مراسم کلنگ‌زنی "بزرگراه شمالی" بزرگترین پروژه حوزه مدیریت شهری کرج که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه  میلیون‌ها نفر از راه‌های استان البرز عبور می‌کنند، اظهار داشت: از معضلات عمده استان، بحث ترافیک از سمت تهران به استان‌های دیگر است.

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز در مسیر 13 استان قرار دارد، افزود: البرز به عنوان یک گلوگاه است که این امر سبب فشار بیش از حد به استان و مردم می‌شود.

وی با اشاره به اتوبان همت و ادامه آن در استان البرز به‌عنوان شهدای البرز، گفت: از جایی که همت وارد اتوبان می‌شود، پلی به سمت ملارد زده می‌شود که سبب تردد راحت‌تر شهروندان البرزی می‌شود.

طهایی با بیان اینکه پروژه در مسیر جاده چالوس ادامه دارد، افزود: بخش اول این پروژه در بهار سال آینده در محدوده شهرستانک به پایان می‌رسد که این پروژه تا قبل از دولت تدبیر و امید 30 درصد آن انجام شده بود.

وی با اشاره به پروژه کنار گذر شمالی، گفت: این عملیات امروز اجرایی می‌شود و از 17.5 کیلومتر آن 14 کیلومتر زمین‌های دولتی است و مسیر به گونه‌ای طراحی شده که 2 مسیر تندرو و کندرو داشته باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه مسیر کندرو برای استفاده از خدمات شهری است، افزود: از این منطقه به عنوان بام کرج برای سرویس دهی به مردم و کسب درآمد می‌توان استفاده کرد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 11 شرکت خارجی در استان، گفت: نزدیک به 500 میلیون دلار در استان البرز سرمایه‌گذاری خارجی شده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین