تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج با اشاره به کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه شهری کرج که از آن می‌توان به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد، گفت: این بزرگراه در ادامه بزرگراه شهید خرازی و در البرز به نام شهدای البرز نامگذاری شده که اقدام بسیار شجاعانه در این مقطع زمانی بود‌.
۰
کد مطلب : ۱۱۹۶۲۱
کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه شهری کرج با نام شهدای البرز

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، علی ترکاشوند  در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی کرج با بیان اینکه البرز از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ورزش برخوردار است، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ورزش و تاکیدات ایشان چراغ راه ماست.

شهردار کرج با بیان اینکه تجلیل از مدال‌آوران و ورزشکاران قهرمان را وظیفه خود می‌دانیم‌، بیان کرد: با تلاش شورای شهر کرج با وجود رکود اقتصادی اقدامات و ‌جهش خوبی در برنامه‌های عمرانی انجام شده است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه شهری کرج که از آن می‌توان به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد، عنوان کرد: این بزرگراه در ادامه بزرگراه شهید خرازی و در البرز به نام شهدای البرز نامگذاری شده که اقدام بسیار شجاعانه در این مقطع زمانی بود‌.

ترکاشوند گفت: از هر 100 هزار خودروی وارده به البرز، 70 هزار اتومبیل جذب استان می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات عمرانی در دوره چهارم شورای شهر کرج عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل و ترافیک اقدامات خوبی در کرج انجام شده و‌ برخی از اقدامات در کل تاریخ شهرداری بی‌سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: با رکود اقتصادی موجود شورای شهر به تمام حوزه‌ها توجه خاصی داشت.

وی بیان کرد: با مصوبه شورای شهر اقدامات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده که اگر این مصوبات نبود امکان بهره‌برداری از 720 تخت بیمارستانی در البرز فراهم نمی‌شد.

ترکاشوند با توجه به اهمیت ورزش و توجه شورای شهر به این مقوله مهم اظهار داشت: فضاهای ورزشی در استان که توسط شهرداری ساخته شده بیش از امکانات ساخته شده توسط دولت است و شهرداری در زمینه ورزشی پیشرو بوده است.

 
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین