تاریخ انتشارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
plusresetminus
به دليل استقبال هموطنان از خدمات محقق شد

صدور بيش از ٥٩ ميليون كارت الكترونيكي در بانك صادرات ايران

حزب الله:​تعداد كارتهاي الكترونيكي صادره توسط بانک صادرات ايران به دنبال استقبال هموطنان از خدمات اين بانك تا پايان خرداد ماه سالجاري از مرز٥٩ ميليون کارت گذر كرد.
۰
کد مطلب : ۱۱۹۱۸۳
صدور بيش از ٥٩ ميليون كارت الكترونيكي در بانك صادرات ايران
به گزارش روابط عمومي  شبکه خبری حزب الله ،اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، توسعه كمي و كيفي خدمات قابل ارايه برروي كارت هاي الكترونيكي را در دستور كار قرار داده است و نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام مي نمايد. بر اين اساس تا پايان خردادماه سال جاري ٥٧میلیون و ٢٠٩هزار کارت الکترونيکي بانکي صادر و تحويل مشتريان شده است كه اين ميزان بيانگر رشد ٢٧درصدي تعداد كارت هاي صادره نسبت به مقطع زماني مشابه در سال ٩٤ است و از اين تعداد، بيش از ٤١ميليون کارت مربوط به سپهر كارت هاي صادره مي باشد.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليت هاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاه هاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاه هاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم مي سازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
 دارندگان سپهرکارتها ميتوانند از خدمات متنوع دستگاه هاي خودپرداز، خدمت پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک از طريق سامانه صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانه هاي فروش نصب شده در فروشگاه هاي معتبر سراسر کشور و دستگاه هاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.
گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٥٧٥ شعبه در سراسر کشور، نصب بيش از ٤٤٢ هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، بيش از نيم ميليون مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.
منبع : بانك صادرات ايران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین