تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تمایل داشته است، تمرینات این تیم زودتر از زمان تعیین‌شده آغاز شود.
۰
کد مطلب : ۹۲۰۰۳
اطلاعی از برگزاری بازی ستارگان در ایران ندارم
 

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که «بازیکنان گوام خیلی زود تمرینات خود را برای بازی با ایران آغاز کرده‌اند، فکر نمی‌کنید تیم حریف در وضعیت بهتری به سر می‌برد؟»، گفت: بله هیچ شکی نداریم که آنها از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری در مقایسه با ما خواهند بود. ما هم دوست داشتیم تمرینات‌مان را زودتر آغاز کنیم. من هم سعی خودم را کردم، ولی به خاطر بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم این کار را انجام دهیم. همان‌طور که گفتم اگر می‌توانستیم تمرینات‌مان را زودتر شروع کنیم در وضعیت بهتری قرار می‌داشتیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آقای کفاشیان گفته بود سفره آماده است و آقای کی‌روش می‌توانند میل کنند با خنده و به شوخی گفت: البته این سفره‌ای که آقای کفاشیان به آن اشاره کردند تا جایی که به رژیم غذایی من لطمه نزند، مشکلی ندارد و ما هم صرف می‌کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که «یعنی همه چیز آماده است؟»، گفت: امروز روز ابتدایی اردوی ماست و مهمترین مسئله‌ای که امیدوارم اتفاق بیفتد این است که همه بازیکنان در سلامت کامل باشند.

وی درباره وضعیت زمین چمن محل تمرین تیم ملی هم گفت: امروز می‌رویم ببینیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پایان وقتی با این سؤال مواجه شد که آیا در بازی ستارگان دنیا و ستاره‌های فوتبال ایران روی نیمکت تیم ستارگان جهان می‌نشینید با تعجب گفت: هیچ اطلاعی از انجام شدن این بازی ندارم و حتی نمی‌دانستم که این بازی می‌خواهد انجام شود.

منبع : سایت رسمی فدراسیون فوتبال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین