تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
plusresetminus
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های البرز:

طرح "کتاب من" در البرز برگزار می‌شود

حزب الله: سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های استان البرز از برگزاری نخستین نشست کتابخوانان حرفه‌ای این استان در دهه فجر امسال خبر داد.
۰
کد مطلب : ۷۱۸۰۲
طرح "کتاب من" در البرز برگزار می‌شود
 
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، ناصر شفیعی از برگزاری نخستین نشست کتابخوانان حرفه‌ای در دهه فجر امسال به منظور تقویت کتابخوانی حرفه‌ای و توجه به نیازهای کتابخوانان خبر داد.

وی افزود: قریب به سه سال از فعالیت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در استان البرز می‌گذرد و بیش از ده هزار نفر عضو در این شبکه وجود دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات متنوع کتابخوانی از جمله اقدامات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز بوده است که به منظور تقویت منابع کتابخوانی این کتابخوان‌های حرفه‌ای و ارائه خدمات بهتر و شنیدن انتقادات و پیشنهادات آنها این نشست برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های استان البرز گفت: اولویت ما در کتابخانه‌های عمومی تامین نیازهای مطالعاتی مراجعین و اعضا است و در سال‌های گذشته هم ثابت شده که به این موضوع پرداخته‌ایم.

شفیعی خاطرنشان کرد: در طرح "کتاب من" که با ثبت‌نام اعضا برای خرید کتاب مورد نظر انجام می‌شود هر ساله هزاران عنوان کتاب خریداری و به منابع کتابخانه‌ها افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اعضا و تلاش برای رفع نیازهای آنان گفت: اخیرا کارشناسان اداره‌ کل کتابخانه های عمومی ماموریت یافته‌اند تا طرح "‌ تبادل کتاب بین اعضا" را بررسی کنند تا اعضا هم بتوانند کتاب‌های خود را بین همدیگر به اشتراک بگذارند که برای نمونه این طرح در کتابخانه امام خمینی (ره) کرج اجرا می‌شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین