تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با روز زمین پاک، فرهنگسرای طبیعت میزبان خردسالان و دانش‌آموزان با محوریت آموزه‌های مرتبط با محیط زیست بود.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۹۲۰
روز جهانی زمین پاک با حضور دانش‌آموزان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی به مناسبت گرامیداشت روزجهانی زمین پاک اظهار کرد: این روز، فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش شهروندان درباره مسائل زیست‌محیطی و ترویج فرهنگ پاسداری از زمین و طبیعت است.

وی موضوعات محیط زیستی به عنوان یک موضوع اجتماعی و فرهنگی با فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه، داوطلبانه و مؤثر شهروندان در عرصه‌های مختلف همواره یکی از مهمترین اهداف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج دانست.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با روز زمین پاک، فرهنگسرای طبیعت میزبان خردسالان و دانش‌آموزان در دوره آموزشی با محوریت آموزه‌های مرتبط با محیط زیست بود و کودکان به زبان ساده با این مهم آشنا شدند و با کاشت بذر گیاهان و سبزیجات در گلدان‌های کوچک، در پایان بسته‌های آموزشی باغبانی به آن‌ها اهدا شد.
عاقلی با تأکید برنقش آموزش‌های محیط زیستی ارائه شده به شهروندان در فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های محیط زیستی شهروندان، اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزش باغبانی رایگان به شهروندان با همکاری گلخانه منتخب و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در سال جاری نیز دامه دارد و شهروندان می‌توانند با شرایط حفظ، نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی در این دوره‌ها آشنا شوند.
روز جهانی زمین پاک با حضور دانش‌آموزان
روز جهانی زمین پاک با حضور دانش‌آموزان
روز جهانی زمین پاک با حضور دانش‌آموزان
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین