تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
plusresetminus
حزب الله: سرمربی رئال مادرید با ستایش از شاگردانش بعد از پیروزی در ال‌کلاسیکو به انتقادهای تند ژاوی واکنش نشان داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۸۱۱
آنچلوتی: ژاوی در اظهار نظر آزاد است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رئال مادرید بار دیگر پیروز ال‌کلاسیکو شد. رئال در دیدار برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.
به نوشته آس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی بسیار نزدیکی بود. برابر یک تیم بسیار باکیفیت بازی کردیم که در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت. در این هفته انرژی زیادی گذاشتیم به طوری که در دو بازی سخت توانستیم به پیروزی برسیم و این کیفیت ما را نشان می‌دهد. به این بازیکنان افتخار می‌کنم؛ چرا که پیروز دو بازی بسیار سخت شدیم.
او ادامه داد: ما در هر دو بازی به‌خوبی با شرایط و وضعیت بازی کنار آمدیم و این واقعا خوشحال‌کننده است. اکنون باید خودمان را آماده بازی‌های سخت پیش رو کنیم. ما در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و انگیزه و شور و هیجان در تیم کاملا مشهود است. فکر می‌کنم می‌توانیم لحظات بسیار خوبی را در فصل جاری رقم زنیم.
آنچلوتی درباره این سوال که آیا با اختلاف یازده امتیازی با بارسلونا به جام بسیار نزدیک شده‌اند، گفت: بله بسیار نزدیک شده‌ایم، با این حال هنوز چیزی قطعی نشده است و باید تلاش کنیم تا در بازی‌های پیش رو پیروز شویم. هفته‌ای فراموش‌ناشدنی را تجربه کردیم.
او در واکنش به صحبت‌های ژاوی و اعتراضش به داوری گفت: نمی‌خواهم در این زمینه نظر بدهم. همه در اظهار نظر آزادند. بازی سخت و سطح بالایی بود. به نظرم آن توپ از خط دروازه عبور نکرد. تصویر کاملا مشخص نیست. درباره اعتراض ژاوی به پنالتی که برای ما هم گرفته شد باید بگویم که همه چیز روشن و تصمیم داور درست بود. این بازی بهترین راه برای آماده‌کردن ما برای نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.
آنچلوتی درباره  بلینگام گفت: او مدت‌ها بود که گل نزده بود و گل بسیار مهمی در این بازی زد. او بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین