تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
plusresetminus
حزب الله: دختر قایقران المپیکی ایران گفت: من و زینب نوروزی با ریسک بالا اما با اعتماد به یکدیگر تصمیم گرفتیم ترکیب‌مان را برای انتخابی المپیک حفظ کنیم و موفق به گرفتن یک سهمیه تاریخی شدیم.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۸۱۰
مهسا جاور پس‌از تاریخ‌سازی: زوج من و زینب به‌موقع کشف شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهسا جاور درباره‌ی گرفتن مدال نقره قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک رویینگ دونفره برای نخستین بار بیان کرد:  بعد از بازی‌های آسیایی که نتیجه خوبی گرفتیم، مصمم تر از قبل شدیم تا سهمیه رویینگ دونفره را هم بگیریم. البته می دانستیم سهمیه گرفتن در رویینگ دونفره سبک وزن کار سختی است اما قبول کردیم در این ماده بمانیم چون خودمان را باور داشتیم. شش ماه سخت را پشت سر گذاشتیم و باید رژیم هم می‌گرفتم چون  نیاز داشتم سر وزن برسم.
او ادامه داد: تمرینات خوبی را داشتیم و به هم اعتماد کردیم، در پایان هم نتیجه خوبی گرفتیم. ما ۱۰۰ درصد عملکرد خود را داشتیم و دیگر بهتر از این نمی‌شد نتیجه گرفت. تمرینات ما در تهران بود اما ۱۷ روز پایانی اردو را به ارومیه رفتیم تا در مسافت تمرین کنیم و مسئولان ارومیه هم خیلی زحمت کشیدند. 
همیشه مشکل پیست استاندارد و تجهیزات داریم
او در مورد نیاز ورزشکاران رویینگ به امکانات و تجهیزات بهتر گفت:  ما ورزشکاران رویینگ همیشه مشکل پیست استاندارد و تجهیزات داریم. اردوی ارومیه در یکی از سد های اطراف بود با این حال تمرینات خوبی  داشتیم و توانستیم با یک رکورد بسیار خوب،  یک سهمیه تاریخی را در قایقرانی بگیریم. از این به بعد باید برنامه ریزی بیشتری شود تا ما هم با تمرکز بهتر تمرینات را دنبال کنیم و نتیجه خیلی قشنگ‌تری را در المپیک پاریس رقم بزنیم. 
نایب قهرمان آسیا همچنین گفت: قطعا نیاز به حمایت و امکانات بیشتر داریم‌. فدراسیون و وزارت ورزش باید داشتن شرایط خوب مانند حضور در مسابقه و اردوهای مناسب را برنامه‌ریزی کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم. 
من و زینب نوروزی به هم اعتماد کردیم
جاور با اشاره موفقیت زوج او و زینب نوروزی در بازی‌های آسیایی و سپس انتخابی المپیک پاریس تاکید کرد: ترکیب من و زینب نوروزی شاید دیر پیدا شد اما به موقع بود. ما با ریسک بالا اما با اعتمادی که به یکدیگر داشتیم، این ترکیب را بعد از بازی‌های آسیایی برای انتخابی المپیک هم حفظ کردیم. قطعا برای المپیک سعی می‌کنیم سخت‌تر تمرین کنیم تا بتوانیم یک جایگاه تاریخی را به دست آوریم. 
تشکر از کسانی که کنار ما بودند
جاور در پایان گفت: از همه کسانی که در کنار ما بودند، خانواده، فدراسیون، دوستان، مربیان  و رسانه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم که در بازی‌های المپیک پاریس بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین