تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
plusresetminus
حزب الله: تیم ملی فوتسال ایران توانست در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر ۱ افغانستان را شکست دهد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۵۷۴
برد سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان رفت و توانست در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد و این مسابقات را با برد آغاز کند.
در این دیدار مهدی کریمی و سعید احمدعباسی (۲ گل) برای ایران گلزنی کردند.
تیم ملی ایران با ترکیب اولیه باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به مصاف حریف می‌رود.
نیمه اول
تیم ملی فوتسال ایران بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای کار چند فرصت را داشت که با بی‌دقتی توپ به بیرون رفت. بعد از گذشت ۴ دقیقه از بازی باقر محمدی به دلیل تکل خشن از داور کارت زرد گرفت. محمدحسین درخشانی و سالار آقاپور از جمله بازیکنانی بودند که در مقابله با دروازه‌بان افغانستان ناکام بودند. مقاومت خوب بازیکنان افغانستان، تیم ملی در ۸ دقیقه ابتدایی از زدن گل به حریفش ناکام بود. در ادامه و پس از حملات دامنه‌دار ایران، بالاخره مهدی کریمی توانست از زاویه بسته دروازه افغانستان را باز کند.
در ادامه باز هم حملات ایران ادامه داشت اما در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند. مسعود یوسف و علی اکرمی از ایران نیز با کارت زرد جریمه شدند. در اواخر نیمه نخست این افغانستان بود که چند فرصت جدی را داشت اما دفاع خوب ایران و واکنش های محمدی مانع از باز شدن دروازه شاگردان وحید شمسایی شد. سالار آقاپور می‌توانست با یک ضربه چیپ دروازه حریف را باز کند اما مدافع افغانستان توپ را از روی خط برگشت داد. سرانجام تیم ملی در پایان نیمه نخست با یک گل پیروز شد.
برد سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
نیمه دوم
تیم ملی ایران نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ثانیه‌های ابتدایی با توپ‌گیری و شوت سرکش احمدعباسی توانست به گل دوم خود برسد. تنها یک دقیقه بعد و روی یک کار تیمی، سعید احمد عباسی گل دوم خودش و گل سوم ایران را به ثمر رساند. در ادامه باز هم حملات ایران ادامه داشت و همین باعث شد که سرمربی افغانستان خیلی زود وقت استراحت بگیرد. بعد از آن ایران یک بار هم تیر دروازه افغانستان را لرزاند.
بعد از این شرایط افغانستان بهتر شد و آنها روی اشتباه سالار آقاپور، توانستند توسط مهران غلامی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. تا فاصله ۸ دقیقه تا پایان این بازی، حملات ایران کاهش یافت و تیم‌ها بیشتر در حال مدیریت بازی بودند. در ادامه نیز تلاش‌های دو تیم سودی نداشت تا ایران با نتیجه ۳ بر یک پیروز شود و به اولین پیروزی خود برسد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین