تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
plusresetminus
حزب الله: آکسیوس نوشت: ارزیابی نیروهای آمریکا حکایت از آن دارد در صورت حمله مجدد ایران به اسرائیل، توانایی لازم برای تکرار عملیات پدافندی شنبه شب جهت مقابله با پرتابه‌های ایرانی بسیار محدود است.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۵۳۴
پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پایگاه خبری آکسیوس در یادداشتی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است: برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به گروهی از رهبران یهودی آمریکایی گفت که تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست.
دولت بایدن و چندین کشور غربی دیگر متحد با رژیم صهیونیستی از دولت بنیامین نتانیاهو می‌خواهند که برای هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، عجله نکند.
یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد. یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفت: «فکر می‌کنیم اگر ایران دوباره صدها موشک و پهپاد پرتاب کند، تکرار اقدامی که در روز شنبه برای مقابله با پرتابه‌های ایران داشتیم بسیار سخت خواهد بود - و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند».
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در تماسی تلفنی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که ایران به دنبال تشدید بیشتر در منطقه نیست اما تاکید کرد: ما به هر اقدامی علیه منافع ایران با خشونت، گسترده‌تر و دردناک‌تر از گذشته پاسخ خواهیم داد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین