تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
plusresetminus
حزب الله: مدیرعامل سایپایدک در جمع بسیجیان و فرماندهان بسیج شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا گفت: جهش در خدمت‌رسانی به مردم، جهش تولید و افزایش سطح رضایتمندی را محقق می‌کند و در راستای تحقق شعار سال و برنامه‌های مدون گروه خودروسازی سایپا، شرايط خوبی را برای خدمت به مشتريان و افزایش رضایتمندی آنان فراهم می‌کنیم.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۵۰۰
جهش در خدمت‌رسانی به مردم، جهش تولید را محقق می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اردلان حسینی با بیان این مطلب افزود: با توجه به چالش‌های پیش روی صنعت خودرو، به کمک همه کارکنان در شرکت‌های گروه سایپا و زنجیره تامین، قطعا این مسیر دشوار را پشت سر خواهیم گذاشت.
 او در ادامه به نقش تاثیرگذار بسیج در رشد تولید اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی همدلی، تلاش، کوشش و یکدلی که با تکیه بر این مفاهیم و بکارگیری همه ظرفیت‌ها، می‌توانیم از مسیرهای دشوار و سختی‌های پیش رو به راحتی عبور کنیم.
 حسینی ادامه داد: سایپایدک نیز با بهره‌گیری از نیروهای فعال بسیج، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان حرکت خواهد کرد و به همین منظور، فعالیت‌های بسیج در جهت همدلی در سایپایدک توسعه می‌یابد و در راستای فعالیت‌های بهینه و اثرگذار رضایتمندی تلاش خواهیم کرد.
 مدیرعامل سایپایدک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پاسخ قاطع و کوبنده نیروهای مسلح کشورمان به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اقدام بجا و شایسته، مورد حمایت همه است و پاسخی بود به زیاده خواهی‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی. قطعا هرگونه مزاحمتی برای ما، بی پاسخ نخواهد ماند و این اقتدار نظامی کشور، مسئولیت ما را در ارائه خدمت به مردم بیشتر می‌کند.
منبع : سایپانیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین