تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
plusresetminus
حزب الله: رفتارهای حاشیه‌ای آلخاندرو گارناچو باعث شده است تا زیر ذره‌بین اریک تن‌هاخ قرار بگیرد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۳۹۲
گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آلخاندرو گارناچو، وینگر منچستریونایتد، پس از تعویضش در نیمه دوم دیدار با بورنموث در لیگ برتر که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، چندین پست انتقادی از سرمربی یونایتد را در فضای مجازی لایک کرد.
به گزارش ESPN، گویا بازیکن آرژانتینی یونایتد بعد از این اتفاق عذرخواهی هم کرده است ولی تن‌هاخ از رفتار این بازیکن ابراز ناراحتی کرده است و در نظر دارد عملکرد و رفتار او را در آینده بیشتر زیر ذره‌بین داشته باشد.
تن‌هاخ در این فصل با برخی از بازیکنان تیم مشکل داشته است. برای مثال مارکوس رشفورد در ژانویه به دلیل رفتن به یک کلوپ شبانه تنبیه شد و جیدون سانچو که تن‌هاخ را به دروغگویی متهم کرد، از یونایتد کنار گذاشته شد. او چهار ماه جدا از تیم تمرین کرد و در ژانویه راهی بوروسیا دورتموند شد.
قبل از آن نیز مربی هلندی با کریستیانو رونالدو دعوا داشت که منجر به مصاحبه طوفانی رونالدو علیه تن‌هاخ و در نهایت رفتنش از یونایتد شد.
منچستریونایتد در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و تنها امیدش در این فصل قهرمانی در جام حذفی است؛ جایی که در نیمه‌نهایی باید به مصاف کاونتری برود و شاگردان تن‌هاخ امیدوارند فصل را با یک قهرمانی به پایان ببرند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین