تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله:نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تداوم یاوه گویی‌های خود علیه ایران، خواستار اتحاد جامعه جهانی برای مقابله با تهران شد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۳۲۶
تداوم یاوه گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بامداد سه‌شنبه سی ان ان، نتانیاهو در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرده، بدون اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که ناقض قوانین بین‌الملل است مدعی شد: جامعه بین‌المللی در برابر تجاوز ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، یکپارچه بایستد.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا‌های بی‌اساس خود، افزود: ایران به طور مستقیم و از طریق نیرو‌های نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک کارزار تجاوزکارانه تمام‌عیار است که نه تنها (رژیم) اسرائیل، بلکه کل خاورمیانه را تهدید می‌کند.
 
این اظهارات در حالی مطرح شده که نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد پیش‌تر در واکنش به عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، اعلام کرده بود: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات «وعده صادق» را با شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه انجام داد.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین