تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
plusresetminus
حزب الله:خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی گفت که جمهوری اسلامی ایران با پاسخ تنبیهی خود به تل آویو جسارت، قدرت آتش و قابلیت‌های عملیاتی خود را به رخ کشید.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۲۴۹
خبرنگار رژیم صهیونیستی: ایران جسارت، قدرت آتش و قابلیت عملیاتی خود را به رخ کشید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به گزارش روز دوشنبه شبکه المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گفتند که پاسخ ایران در شب ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ [ به حمله موشکی رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه]، متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با استفاده از مهمات دقیق (موشک‌های هدایت شونده) در تاریخ امنیت جهانی بود.
این رسانه‌های صهیونیستی اشاره کردند که پهپاد‌ها از مکان‌های زیادی و از فاصله ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ کیلومتری پرتاب شدند.
در این پیوند، یک مقام رژیم اسرائیل به روزنامه انگلیسی «فایننشال تایمز» گفت: پهپاد‌های ایرانی پرتاب شده، برای تست واکنش اسرائیل و ردیابی مکان‌ها و مسیر‌های تجهیزات دفاعی آنها طراحی شده بود.
وی ادامه داد: با نزدیک شدن موشک‌های ایران، هواپیمای مخصوص بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مجبور شد تا برای یافتن مکانی امن، از پایگاه هوایی «نواتیم» به پرواز در آمد.پایگاه هوایی نواتیم از جمله اهداف حملات موشکی و پهپهادی ایران در شب ۱۴ فوریه بود.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که سازمان اطلاعات آمریکا به این رژیم هشدار داد که ایران به هر حمله بزرگ و علنی تل آویو به خاک خود با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد.
پایگاه خبری «والا» رژیم اسرائیل نیز اذعان کرد که این رژیم پس از اینکه برای اولین بار در معرض حمله مستقیم تهران علیه جبهه داخلی خود قرار گرفت با معضل «مهار» پاسخ ایران یا انجام حمله دیگری علیه ایران و خطر افزایش درگیری مواجه شده است.
به اعتقاد این رسانه صهیونیستی، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا توانست با مخالفت با پاسخ نظامی «تل آویو» علیه ایران، کابینه رژیم اسرائیل را بر سر دوراهی قرار دهد.
«امیر بوحبوط» روزنامه‌نگار صهیونیست در مقاله‌ای که در پایگاه والا پیش بینی کرد که هرگونه برخورد با ایران در آینده، اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی فلسطین) را با نفوذ انبوهی از پهپاد‌ها و موشک‌های بالستیک» همانند شب ۱۴ مارس مواجه خواهد کرد.
یک خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با شبکه ۱۲ این رژیم اظهار داشت: ایران با پرتاب ده‌ها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی فلسطین) به رغم اینکه رئیس‌جمهور آمریکا از تهران خواسته بود تا این کار را نکند و تاکید کرده بود که واشنگتن در کنار اسرائیل خواهد ایستاد، به وضوح جسارت، قدرت نظامی و قابلیت‌های عملیاتی خود را نشان داد.
شبکه تلویزیونی ۱۴ رژیم صهیونستی نیز پاسخ ایران را سخت‌ترین واکنش از نظر زمینه سازی و اهمیت از زمان تاسیس رژیم اسرائیل توصیف کرد.
 
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین