تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله: «هنوز مرگ مظلومانه نیمی از جمعیت ایران جان در جنگ جهانی را فراموش نکرده‌ایم. هنوز تجاوزات بی دلیل روس، انگلیس و آمریکا را به وطن فراموش نکرده‌ایم. هنوز مرگ ۲۰ هزار زن و کودک طی چند ماه توسط صهیونیست‌ها که می‌گویند همه انسانها برای بردگی ما آفریده شده‌اند را فراموش نکرده‌ایم.»
۰
کد مطلب : ۳۳۴۱۵۴
روایت جواد قارایی از شنیدن غرش موشک‌های ایرانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دیشب عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.
جواد قارایی مستند ساز ایرانگرد یکی از شاهدان عینی پرواز موشک‌های ایرانی که به سمت سرزمین‌های اشغالی بود. او در این رابطه در صفحه شخصی اینستاگرام خود در قالب یک داستان نوشته است:
روایت جواد قارایی از شنیدن غرش موشک‌های ایرانی
«با آرامش و شادی در حال تولید ایرانگرد در ایلام با شنیدن صدای غرش موشک‌های ایران جان بر فراز آسمان پاک وطن.
سرافراز وطن.
یادمان باشد چه با حکومت قاجار باشیم چه پهلوی و چه جمهوری اسلامی، برای ماندن در دنیایی که کشورهایش حاضر نیستند خلع سلاح هسته‌ای شوند، باید هسته‌ای شویم.
هنوز مرگ مظلومانه نیمی از جمعیت ایران جان در جنگ جهانی را فراموش نکرده‌ایم. هنوز تجاوزات بی دلیل روس، انگلیس و آمریکا را به وطن فراموش نکرده‌ایم. هنوز مرگ ۲۰ هزار زن و کودک طی چند ماه توسط صهیونیست‌ها که می‌گویند همه انسانها برای بردگی ما آفریده شده‌اند را فراموش نکرده‌ایم. هنوز نقش خون پاک شهیدان، دلاور مام وطن بر خاک پاکش را فراموش نکرده‌ایم.»
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین