تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
plusresetminus
حزب الله: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مدعی شد که رئیس موساد نه برای مذاکره بلکه باید برای ترور هنیه به قطر برود.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۱۶۴
تهدید اسموتریچ به ترور هنیه در قطر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به جای مذاکره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در قطر را تهدید به ترور کرد.
براساس گزارش الخلیج آنلاین، اسموتریچ در مصاحبه‌ای با کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت که دیوید بارنیا، رئیس موساد باید برای ترور هنیه به قطر برود و نه برای گفت‌وگو با او.
اسموتریچ روز شنبه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا از رفتن هیات این رژیم برای شرکت در مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا با حماس در قطر جلوگیری کند.
پیش از این روزنامه تایمز اسرائیل اعلام کرده بود که اسموتریچ از نخست وزیر خواسته است که ارتش صهیونیستی وارد شهر رفح در جنوب غزه شود و فشار نظامی بر مردم فلسطین در نوار غزه را افزایش دهد تا زمانی که جنبش حماس به نابودی برسد.
با وجود اینکه حماس پیشنهاد مفصلی برای دستیابی به آتش بس و تبادل اسرا در ۳ مرحله به میانجیگران مصر و قطر ارائه کرده بود. تل‌آویو این پیشنهاد را غیرواقعی توصیف کرد، اما تصمیم گرفت هیاتی را برای مذاکره در مورد توافق به دوحه بفرستد.
پیش از این نیز الی کوهن، وزیر خارجه وقت رژیم صهیونیستی تهدید به ترور اسماعیل هنیه و خالد مشعل رهبر این جنبش در خارج و ادعا کرده بود که آنان به مرگ طبیعی نخواهند مرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین