تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
plusresetminus
حزب الله: وزارت بهداشت غزه عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در غزه را محکوم کرد.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۱۶۳
بیمارستان الشفاء غزه زیر آتش نظامیان صهیونیست به همان بهانه‌های ساختگی و دروغین
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست مسئول جان کادرهای درمان، بیماران و آوارگان داخل بیمارستان الشفاء هستند.
براساس گزارش صدی البلد، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان الشفاء به‌مثابه نقض آشکار قوانین بین‌المللی و بشردوستانه و نیز توافق چهارم ژنو است.
وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست همچنان با مطرح کردن روایت‌های دروغین و ساختگی به دنبال فریب جهانیان و توجیه حمله به بیمارستان الشفاء است و هدف از انجام این حمله نظامی تداوم تخریب نهادهای پزشکی و درمانی در شمال غزه است.
این وزارتخانه از جامعه جهانی خواست تا مخالفت خود را با اقدامات اشغالگران علیه مجتمع پزشکی الشفاء و بیمارستان‌های غزه اعلام کنند.
وزارت بهداشت غزه همچنین از نهادهای سازمان ملل خواست برای حفاظت از این بیمارستان و کسانی که داخل آن هستند فورا وارد عمل شوند و مانع هدف قرار دادن آن شوند.
 
 
ارتش صهیونیستی با تایید این حملات گفته است در حال انجام یک «عملیات » در منطقه بیمارستان الشفاء است.
دانیال هاگری، سخنگوی ارتش صهیونیستی گفت: نیروهای ما برای سناریوهای یچیده احتمالی آموزش‌های مشخصی را گذرانده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از آغاز عملیات نظامی در بیمارستان الشفاء غزه خبر داد. گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش جراحی بیمارستان شفا در نتیجه حملات و بمباران‌های بامداد امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی دچار آتش‌سوزی شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی با توجیه این حمله مدعی است که گزارش‌هایی مبنی بر حضور فرماندهان ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در داخل بیمارستان را دریافت کرده است.
حملات رژیم صهیونیستی درحالی است که این رژیم آبان ماه نیز با حملات هوایی و توپخانه‌ای خود، این بیمارستان را به شدت هدف قرار داده و آن را از کار انداخته بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین