تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
plusresetminus
داگلاس مایکون بازیکن سابق فوتبال برزیل به سوالاتی درباره هموطنش نیمار پاسخ داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۱۲۲
مایکون: نیمار باید در بارسلونا می ماند
 نیمار مدتها است که به خاطر آسیب دیدگی برای الهلال به میدان نرفته است و کل فصل را از دست داد. این فوق ستاره برزیلی بعد از ۶ سال حضور در پاری‌سن‌ ژرمن تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و در تابستان قبل با قراردادی دو ساله به الهلال پیوست. اما نیمار در الهلال روزهای خوبی را تجربه نکرد و تنها بعد از چند بازی مصدوم شد.
مایکون برزیلی درباره هموطنش نیمار صحبت‌هایی مطرح کرد که در نشریه اسپورت بارسلون بازتاب داشت.
- به عقیده خیلی‌ها، نیمار نتوانست پتانسیل کامل خود را نشان دهد. آیا واقعا اینطور است؟ عملکرد نیمار را چگونه ارزیابی می کنید؟
نیمار برای من یک ستاره است. من شخصا بازی او را تحسین می‌کنم. کاری که او خارج از زمین انجام می‌دهد را نباید خیلی مدنظر قرار داد. از نظر من او کامل‌ترین بازیکنی است که دیدم ولی بله، قبول دارم او به اوج نرسید. برنده توپ طلا نشد ولی با این حال نیمار بازیکن بسیار ماهری است و به هیچ وجه نمی‌توان این مسئله را کتمان کرد. من هرگز از تحسین او خسته نمی‌شوم. او یک استعداد منحصر به فرد است.
- آیا او با انتقال از "بارسلونا" به "پاری سن ژرمن" کار درستی انجام داد؟
این تصمیمی است که گرفته شده است اما به نظر من او باید در بارسلونا می‌ماند. او در بارسلونا در کنار بازیکنان خیلی خوبی بازی می‌کرد. ماندن در  بارسلونا بهترین تصمیم ممکن بود.
الهلال باوجود آن که نیمار را در همان ابتدای فصل از دست داد اما نتایج خیره کننده‌ای کسب کرده است و توانسته با قدرت در صدر جدول رده بندی لیگ عربستان قرار گیرد و  به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز راه یابد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین