تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
plusresetminus
حزب الله:معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان برای پیشگیری از سرقت منزل در هنگام رفتن به مسافرت در ایام نوروز اطلاعیه‌ای صادر کرد.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۰۶۶
هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان برای پیشگیری از سرقت منزل در هنگام رفتن به مسافرت در ایام نوروز اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: 
 
تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنید.
 
با توجه به ورود بسیاری از سارقان از بالکن طبقات اول به منازل شهروندان، توصیه می‌شود حتما برای بالکن طبقات اول و پنجره‌ها حفاظ مناسب نصب شود.
 
از گذاشتن کلید منزل زیر جا کفشی، داخل کفش، گلدان و ... خودداری کنید.
 
هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد، اشیاء قیمتی و طلا و جواهرات در منزل خودداری کنید و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید.
 
درب و پنجره‌ها را قبل از ترک منزل کنترل و از قفل‌های ایمن و استاندارد استفاده کنید و از بسته بودن درب ورودی پشت بام و تمام در‌ب‌های داخلی ساختمان اطمینان کامل حاصل کنید.
 
در مکان‌های عمومی، مهمانی‌ها، تاکسی و اتوبوس و آرایشگاه یا محل کار در خصوص داشته‌ها و نداشته‌های خود حفاظت گفتار داشته باشید.
 
از نوشتن نام و مشخصات خود بر روی زنگ منزل خودداری کنید.
 
حفاظت فیزیکی منزل را کامل کنید، استفاده از نرده و حفاظ برای پنجره‌ها، دیوار حیاط و نصب درب ضد سرقت ضروری است.
 
از قراردادن وسایل با ارزش در داخل حیاط خودداری کنید.
 
چنانچه در اطراف محل زندگی شما خانه‌های خالی از سکنه و نیمه ساز وجود دارد از منزل خود مراقبت بیشتری به عمل آورید.
 
در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا وقوع سرقت، به‌سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنید تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین