تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
plusresetminus
حزب الله: محمد کاظمیان به مدت چهار سال به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.
۰
کد مطلب : ۳۳۲۹۲۴
کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، پنجشنبه ۲۴ اسفند به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور مریم کاظمی‌پور نماینده کمیته ملی پارالمپیک، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و سایر اعضای مجمع برگزار شد.
پیش از این اعلام شده بود که محمداسد مسجدی،‌ فیض‌الله پیری شرفوندی، محمود حیدری، عباس رحمانی، رضا زندی خواری، محمد کاظمیان و سیدرضا میرابوطالبی نامزدهای انتخابات فدراسیون سوارکاری هستند که چند روز قبل زندی به عنوان سرپرست اداره‌کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان منصوب و عملا حضور او در انتخابات منتفی شد. این در حالی بود که میرابوطالبی در مجمع حضور پیدا نکرده بود و همچنین اسمی از محمود حیدری در مجمع تابلو اسامی نامزدها نبود تا انتخابات این فدراسیون با چهار نامزد کار خود را دنبال کند.
شمارش آرا در دور اول به گونه‌ای پیش رفت که با توجه به کسب نشدن ۲۴ رای به عنوان رای مطلق توسط هیچ‌کدام از نامزدها، انتخابات به دور دوم کشیده شد.
در دور اول محمد کاظمیان ۲۲ رای، محمد اسدمسجدی ۱۷ رای و فیض‌الله پیری ۴ رای کسب کردند تا طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی هر کدام که رای بیشتری کسب کنند به عنوان رییس انتخاب شود.
در نهایت محمد کاظمیان با کسب ۳۲ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری به مدت چهار سال انتخاب شد و محمد اسدمسجدی ۱۱ رای کسب کرد و ۲ رای هم مخدوش بود.
مجمع فدراسیون سوارکاری دارای ۵۲ عضو است که در این مجمع ۴۶ نفر حاضر شده بودند و در دور دوم ۴۵ نفر رای خود را به صندوق انداختند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین