تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
حزب الله: کارشناس داوری فوتبال قضاوت وحید کاظمی در بازی پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۳ را مورد بررسی قرار داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۲۹۰۹
سلیمانی: پنالتی برای پرسپولیس رخ نداد/ اتفاقات روی سکو‌ها زننده بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت وحید کاظمی در بازی پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۳ اظهار کرد: کاظمی برخلاف بازی‌های قبلی اش در دربی خوب مدیریت کرد و شتاب زده و عجولانه تصمیم نگرفت و این یکی از خصوصیاتی بود که وقتی ضربات کرنر و ایستگاهی زده می‌شد، محوطه جریمه را خوب کنترل می‌کرد. این بازی دو صحنه داشت. دقیقه ۲۱ بازی، بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که پنالتی است، به نظرم خطایی اتفاق نیفتاد، چون سیلوا عمل هل دادن با دست را انجام نداد و آنچه که در تصاویر تلویزیونی ما دیدیم و دستش کنار بدن آل کثیر قرار داشت و مدافع هم می‌خواهد بازی کرد و در جدال هوایی معولا این برخورد‌ها پیش می‌آید و جزو برخورد‌های فوتبالی محسوب می‌شود.  
او افزود: دقیقه ۷۵ بازی، بلانکو روی خط محوطه جریمه قصد داشت با عمل  شبیه سازی از داور یک پنالتی بگیرد که کاظمی به درستی ادامه بازی داد، اما باید بلانکو را به خاطر شبیه‌ساز‌ی جریمه می‌کرد. اخطاره‌هایی که در نیمه او به رضاوند و رفیعی داده شد، درست بود، اما داور مسابقه می‌توانست به حامدی فر هم به خاطر یک خطای بی‌پروایی که روی ارونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس انجام داد اخطار می‌داد، اما بلافاصله  به چشمی به خاطر اعتراض کارت زرد داد.
سلیمانی گفت: تصمیمات داور درست بود، اما اتفاقاتی که روی سکو‌های ورزشگاه اتفاق افتاد، زننده بود و حتما این مسئله  باید از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته داوران برخورد جدی صورت بگیرد و جریم سنگینی در نظر گرفته شود. این اتفاق در صورتی که در بازی‌های لیگ قهرمانان بیفتد،‌ای اف سی از لحاظ مالی جریمه‌های سنگینی انجام می‌دهد. هواداران باید خویشتن داری کنند. اگر سنگ به کمک داور می‌خورد، او اجازه ادامه بازی را نمی‌داد و راهی بیمارستان می شد.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین