تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
plusresetminus
حزب الله: سرمربی اینتر از شکست برابر اتلتیکو مادرید ناراحت است با این حال به شاگردانش افتخار می‌کند.
۰
کد مطلب : ۳۳۲۸۹۶
اینزاگی: ناراحت هستیم اما به خود افتخار می‌کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، فینالیست سال قبل لیگ قهرمانان اروپا از صعود به یک چهارم نهایی در فصل جاری بازماند.
اینتر که در دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید با یک گل به پیروزی دست پیدا کرده بود در دیدار برگشت بعد از شکست دو بر یک در پایان ۱۲۰ دقیقه در ضیافت پنالتی‌ها شکست خورد و از صعود به جمع ۸ تیم بازماند.
به گزارش مدیاست، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعی است که ناراحت باشیم چرا که می‌خواستیم به دور بعد صعود کنیم اما ناکام ماندیم. این یک ناکامی برای ما و باشگاه اینتر  است. اشتباهات زیادی در این بازی داشتیم و خودمان باعث شدیم تا اتلتیکو مادرید راهی دور بعد شود. همه ما ناراحت هستیم چرا که صعود در چنگ ما بود با این حال به بازیکنان گفتم که به خودشان افتخار کنند.
او ادامه داد: می‌توانستیم راهی دور بعد شویم. بعد از زدن گل نتوانستیم به خوبی دفاع کنیم و اتلتیکو مادرید خیلی زود به بازی برگشت. شب تلخی را تجربه کردیم اما نباید فراموش کرد که ما در ۸ بازی قبلی  خود بسیار خوب کار کرده بودیم و اصلا متحمل شکست نشدیم. ضربات پنالتی شانسی است و متاسفانه این بار شانس با ما یار نبود و بازنده شدیم.
سرمربی اینتر در پایان گفت: لیگ قهرمانان اروپا برای اینتر به پایان رسید و اکنون باید تمام تمرکز خود را روی رقابت‌های سری A بگذاریم. ۱۰ بازی برای ما باقی مانده است و می‌خواهیم متفاوت ظاهر شویم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین