تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
plusresetminus
حزب الله:نایب رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران از تردد خودرو‌های برخی مسئولان در خطوط ویژه اتوبوسرانی شهر تهران انتقاد کرد.
۰
کد مطلب : ۳۳۲۵۲۶
انتقاد از تردد خودرو‌های مسئولین در خطوط ویژه اتوبوسرانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی بابایی روز یکشنبه در جریان دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در زمان تذکر خود، با اشاره به روز‌های پایان سال و ترافیک سرسام آور در تهران، اظهار داشت: کم و بیش اتوبوس‌های نو در خطوط اتوبوسرانی دیده می‌شود و امیدواریم خودرو سازان به وعده‌های خود بیشتر عمل کنند و شاهد تردد تعداد بیشتری از اتوبوس‌های نو در شهر تهران باشیم.
وی ادامه داد: نکته‌ای که تذکر دادن آن را ضروری می‌دانم و تا کنون نیز برای اعلام آن تامل کرده ام، این است که در خطوط ویژه بیش از اینکه اتوبوس ببینیم خودرو‌های مسئولین را می‌بینیم؛ که چراغ‌های گردون استفاده می‌کنند و در خطوط ویژه تردد دارند.
بابایی افزود: از رئیس پلیس راهور انتظار داریم برخورد جدی با این خودرو‌ها داشته باشد و از صدور هرگونه مجوز برای تردد در خطوط ویژه امتناع کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پلیس راهور اگر موردی را می‌بیند حتما برخورد جدی داشته باشد، گفت: اگر واقعا ترافیک مسئولین را اذیت می‌کند، می‌توانند از بی آر تی و مترو استفاده کنند.
بابایی تاکید کرد: در حکومت اسلامی، نظام ارباب و رعیتی نداریم که یک عده خونشان رنگین‌تر باشد؛ اگر هم داریم، مردم ارباب و ما مسئولین رعیت هستیم. 
وی از پلیس راهور خواست به طور ویژه در این حوزه اقدام کند و اظهار داشت: در ابتدا به تذکر بسنده می‌کنم، اما در آینده اگر شاهد حضور مسئولین و تردد آن‌ها در خطوط ویژه باشیم، شماره تلفنی را در فضای مجازی اعلام می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم عکس آن مسئول را ارسال کنند تا از تریبون شورای شهر نام مسئولی که این تخلف را انجام می‌دهد اعلام کنیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین