تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
plusresetminus
حزب الله:پرسپولیس در شبی که بیش از ۵۰هزار هوادار عاشق را به استادیوم آزادی کشانده بود، مقابل الدحیل تن به شکست ۲ بر یک داد تا از رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باز بماند.
۰
کد مطلب : ۳۲۶۰۵۰
پیام بامدادی بیرانوند؛ اوضاع ما خوب نیست +عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا بیرانوند گلر و کاپیتان پرسپولیس که پیش از این بازی از هواداران خواسته بود تا با حضور در استادیوم جو سنگینی برای تیم حریف ایجاد کنند، با انتشار یک استوری از آن‌ها تشکر کرد و همچنین قول داد تا در بازی‌های لیگ برتر جبران کنند.
متن درددل شبانه بیرانوند با هواداران پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:
قبل از بازی ازتون خواستیم ورزشگاه رو پر کنید تا با هم جشن صعود بگیریم. شما به عهدتون عمل کردید و با همه مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا ورزشگاه رو یکدست قرمز کردید و برامون سنگ تموم گذاشتید. دمتون گرم که انقدر باعشق و باوفا هستید.
ما همه تلاشمون رو کردیم ولی نتونستیم هدیه‌ای در شان شما بهتون بدیم. ما رو ببخشید که محبتتون رو بی‌جواب گذاشتیم. حال همه ما مثل شماها خوب نیست ولی خیلی زود باید بازی با الدحیل رو فراموش کنیم و به بازی‌های حساس لیگ برگردیم.
اوضاع ما خوب نیست و دشمنان قسم‌خورده پرسپولیس هم منتظر چنین لحظاتی نشستن تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرن. میدونم انقدر باهوش و فوتبال‌فهم هستید که اجازه نمیدید حاشیه‌سازان به هدفشون برسن. همه تجربه فوتبالی من در این سال‌ها بهم میگه فقط شما هوادارا میتونید جو رو آروم کنید و اجازه ندید تیم وارد حاشیه بشه. میدونم با وجود اینکه خیلی ناراحت و عصبانی هستید ولی انقدر عاشق پرسپولیس هستید که بازم از تیم حمایت می‌کنید.
همه ما عضو یک خانواده‌ایم؛ اگه شماها دست ما رو نگیرید نمی‌تونیم بلند شیم و دوباره همون تیمی بشیم که دوست دارید. ما هم قول میدیم جبران کنیم و خاطرات قشنگی رو مثل قبل با شماها بسازیم.
استوری بیرانوند برای هواداران بعد از شکست پرسپولیس از الدحیل
 




     
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین