تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
plusresetminus
حزب الله:تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت که این بازی با تساوی ۲-۲ دو تیم به پایان رسید.
۰
کد مطلب : ۳۲۵۰۳۸
واکنش آزمون به اتفاق فوق‌العاده‌ای که برایش رقم خورد +عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت که این بازی با تساوی ۲-۲ دو تیم به پایان رسید. در این بازی سردار آزمون در غیاب احسان حاج‌صفی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست. او که اولین بار بود بازوبند کاپیتانی را بربازو می‌بست در پستی اینستاگرامی از احساساتش نوشت.
«وقتی فوتبال را به صورت حرفه‌ای شروع کردم، چند آرزوی بزرگ داشتم. اولین و مهمترینش، پوشیدن پیراهن پرافتخار تیم ملی بود که خدا را شکر سال‌ها بعد نصیبم شد. حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اهداف بعدی‌ام بود که این اتفاقات هم برایم رخ داد. مقابل ازبکستان اما بازوبند ارزشمند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بستم. افتخاری دیگر برای من که از لحظه لحظه‌ حضورم در تیم ملی لذت می‌برم. می‌دانستم این بازوبند پیشتر بر بازوی چه بزرگانی بسته شده و چه خوشحالم که این اتفاق را هم در تاشکند تجربه کردم. کاپیتانی جزو اهداف من نبود اما نمی‌توانم بگویم که هرگز آرزوی بستن بازوبند را نداشتم. این بازوبند با اینکه مسئولیت مرا سنگین‌تر کرد اما یک اتفاق مثبت در زندگی ورزشی‌ام بود. خدا را شکر برای اولین بار از ابتدای بازی تجربه‌اش کردم و از این بابت خوشحالم و ممنون از همه ی بازیکنانی که بهم اعتماد کردن.»
عکس| واکنش احساسی سردار آزمون به اتفاق فوق‌العاده‌ای برایش رقم خورد
 




     
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین