تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
plusresetminus
حزب الله:طی بیشتر از دو دهه اخیر که لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود تاکنون هیچ تیم ایرانی موفق به قهرمانی در آن نشده است اما یکی از فوتبالیست‌های کشورمان توانسته قهرمانی در این پیکارها را جشن بگیرد.
۰
کد مطلب : ۳۱۷۴۳۰
استوری مجیدی برای افتخاری که فقط متعلق به اوست +عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، طی بیشتر از دو دهه اخیر که لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود تاکنون هیچ تیم ایرانی موفق به قهرمانی در آن نشده است اما یکی از فوتبالیست‌های کشورمان توانسته قهرمانی در این پیکارها را جشن بگیرد.
فرهاد مجیدی تابستان سال ۱۳۸۲ همراه با العین امارات توانست قهرمان اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا شود و این مهم در حالی حاصل شد که او به عنوان بازیکن کمکی العین را همراهی می‌کرد و هدایت این تیم هم بر عهده برونومتسو سرمربی فقید فرانسوی بود.
فرهاد در بیستمین سالگرد این قهرمانی بزرگ عکسی منتشر کرده که کاروان العین را پس از قهرمانی در آسیا هنگام ملاقات با شخصیت‌های برجسته سیاسی کشور امارات نشان می‌دهد. آن قهرمانی برای اماراتی‌ها فوق العاده ارزشمند بود و بازتاب بسیار زیادی هم داشت. افتخاری که به لحاظ فردی غیر از فرهاد مجیدی تاکنون نصیب هیچ فوتبالیست دیگر ایرانی نشده است.
البته تیم‌های ایرانی ۴ بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده‌اند ولی قهرمان نشده‌اند و این حسرت بزرگی است که همچنان بر دل فوتبال ما سنگینی می‌کند.
قهرمانی فرهاد مجیدی با العین
 




     
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین